Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 30 stycznia 2014

Moja pasja karate :)

Hej :)
Dziś chciałam napisać o mojej pasji czyli o karate. To dość niebezpieczny sport. Lecz kocham to robić.  A to zaczęło się gdy byłam mała. Wszędzie były plakaty z karate. Chciałam pójść  jak miałam trzy latka, ale mama powiedziała że jestem mała i muszę urosnąć. Karate zaczęłam trenować mając 6 lat. W ogóle trenuję 4 lata. Po 2 latach trenowania przeszłam do grupy zawodniczej i zaczęłam jeździć na zawody. Treningi mam trzy razy w tygodniu. W tej grupie znalazłam prawdziwą przyjaciółkę. 

Mój trening wygląda tak:
  1. rozgrzewka
  2. podstawowe ruchy kata
  3. kata np. kihon, taikyoku, pinian
  4. ćwiczymy walkę na workach, albo na sobie
  5. medytacja
Ze wszystkich zawodów na, których byłam przywiozłam medale od złota po brąz. Na razie nie jeżdżę na zawody, bo sensei mnie zdenerwował i nie chce mi się jeździć. 
Bardzo lubię trenować i nie wyobrażam sobie tego nie robić.

Mój pierwszy pokaz karate po roku trenowania. Mama pomaga mi ogarnąć kimono he he :)

Pierwsze zawody. Strasznie się stresowałam.

Pierwsze zawody i pierwszy srebrny medal 

Międzynarodowy Turniej Karate Kyokushin w Sieradzu

Drugie zawody i pierwsze złoto

Zawody w moim mieście

Ostatnie zawody na których byłam

Moje puchary i medale. Ogółem zdobyłam trzy złote, dwa srebrne i dwa brązowe
A wy jakie macie pasje? Piszcie w komentarzach.

34 komentarze:

  1. moją pasję jest pływanie,lecz w ostatnich latach odpusiłam trochę i już nie jeżdżę na zawody,ale mam wiele medali i osiągnięć :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie też odpuściłam. Nadal trenuję, bo to kocham. Ale nie chce mi się jeździć na zawody.

      Usuń
  2. ogólnie to post fajny, ale ciężko się go czytało przez rodzaj czcionki :)
    zapraszam do mnie, może Ci się spodoba :)) MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka na tych zdjęciach *_* Musisz to bardzo kochać, masz tyle medali, tylko gratulować :)
    monomentume.blogspot.com zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muzyka ;) zapraszam do siebie ;) jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj, napisz w komentarzu że obserwujesz i zostaw link do swojego bloga a ja postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)

    tagjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde kiesyś strasznie chciałam ćwiczyć karate, ale jakoś tak wyszło, że się nie udało :(
    Po za tym moja artropatia wymagające częstej kontroli lekarskiej by mi na to raczej nie pozwoliła.
    Ludzie z pasją są wyjątkowi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie udało ci się trenować karate :(
      Dziękuję za miłe słowa :-*

      Usuń
  6. Moja pasja to jazda konna, a tak bardziej szczegolowo to naturalne matody porozumiewania sie z konmi. Moja kolezanka cwiczyla kiedys karate :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, karate-ciekawe ;)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że masz taką pasję. Gratuluję dotychczasowych medali i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie trenuję karate. moją pasją jest fotografia :) bardzo ciekawie piszesz, aż miło się czyta ;) masz świetny blog i piękny oraz bardzo oryginalny design bloga ;)
    jeżeli mój blog Ci się spodoba to może go zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    pozdrawiam ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Na pewno cię odwiedzę :)

      Usuń
  10. Moją pasją jest fotografia i sport :) , gratulacje dotychczasowych osiągnieć wow :)
    Zapraszam do mnie + obs za obs ? :)
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wcześnie zaczęłaś trenować,ale widać że naprawdę to lubisz,moją pasją jest śpiew :)


    http://zuuzablog.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię śpiewać, ale nie za bardzo mi to wychodzi :)

      Usuń
  12. Świetny post :3
    Zawsze chciałam ćwiczyć karate :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego pytam :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kocham blogować i zamierzam też jeździć konno, ale nie wiem jak to wyjdzie :)

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę jeździć konno w tym roku :)

      Usuń
  14. Ja tańczę i sama Ćwiczę na całe ciało. Powodzenia w treningach i duzo złotych medali
    Obser/obser?
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super ! myslalam nad karate ale nie mialabym chyba na to czasu,ale ciebie podziwiam :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    obserwuję :)

    zapraszam :) wylosuję 5 blogów i wypiszę w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej podziwiam cie masz talent
    obserwuje
    Zapraszam do mnie mam nadzieje że sie spodoba
    http://tajemniczyblogdla-dziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak fajnie,że masz pasję i osiągasz sukcesy! :)
    Obserwujemy?
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*