Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Warsztaty taneczne z Anna Youja Jujka :)

Hej :)

21 grudnia pojechałam do JUDYTA WITKOWSKA DANCE STUDIO na warsztaty taneczne, które prowadziła Anna Youya Jujka, jurorka GTD. Tańczyliśmy różne style. No może nie wszystkie. Rozstawiliśmy się w rzędach i robiliśmy wspólny układ. Później dobraliśmy się w grupy. Mieliśmy sami wymyślić układ. W mojej grupie było 7 osób. Grupę nazwaliśmy Królewna Śnieżka i 5 krasnoludków. Jedna osoba była złą królową :)








Po zakończeniu warsztatów Jujka rozdawała autografy. Wzięłam jeden dla siebie i drugi dla siostry, która też miała być na tych warsztatach. Niestety rozchorowała się i pojechałam na nie sama.


4 komentarze:

  1. jejju dziękuję że masz mnie w ulubionych<3 słoodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! Dziękuję, że dałaś mój blog do ulubionych :)
    pozdrawiam

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*