Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 26 lutego 2014

25 faktów o mnie

Hej :)
Dziś mam dla was post 25 faktów o mnie. Dzięki temu będziecie mogli mnie trochę lepiej poznać. Jeśli macie do mnie jakieś pytania to piszcie w komentarzach. Odpowiem na nie w osobnej notce.

1. Urodziłam się 11 listopada. To jest świetne,bo zawsze w urodziny mam wolne i czas tylko dla siebie bez szkoły i nauki :)

2. Trenuję karate.

3. Uwielbiam tańczyć. Trenuję hip hop i od niedawna disco dance.

4. Kocham zwierzęta.

5. W przyszłości chciałabym zostać weterynarzem.

6. Lubię spędzać czas na świeżym powietrzu.

7. Słucham starego rocka. Uwielbiam zespół Queen, Bon Jovi.

8. Uwielbiam One Direction i zespół Enej.

9.Uwielbiam konie i kiedyś chciałabym nauczyć się na nich jeździć.

10. Mój ulubiony kolor to czarny, fioletowy, złoty

11. W zeszłym roku spełniło się moje marzenie o posiadaniu psa. Rodzice ze schroniska przywieźli naszą Flickę.

12. Uwielbiam książki, filmy i gry o Harrym Potterze. Po prostu jestem od niego uzależniona.

13. Jestem towarzyska i nie mam problemów z zawieraniem nowych znajomości.

14. Lubię czytać książki. Najbardziej o zwierzętach.

15. Lubię gotować i pomagać mamie w kuchni.

16. Lubię mieć porządek u siebie, nie cierpię bałaganu.

17. Zawsze wszędzie mnie pełno i strasznie dużo gadam.

18. Jestem bardzo wysoka jak na swój wiek.

19. Mój ulubiony napój na zimę to gorąca czekolada z dużą ilością bitej śmietany. A latem koktajl truskawkowy.

20. Moim marzeniem jest pojechać do Szwecji odwiedzić rodzinkę.

21. Chciałabym w te wakacje odwiedzić państwa, których pracował / pracuje mój tata.

22. Gdy tylko przyłożę głowę do poduszki po 5 sekundach już mnie nie ma :)

23. Mój ulubiony kwiat to jasnoróżowy tulipan.

24. Lubię szkołę chociaż czasami nie chce mi się do niej chodzić.

25. Uwielbiam słodycze.

 Czekam na pytania :)

42 komentarze:

  1. Masz ciekawe posty ;) Widać, że piszesz z sensem i nie na odczep się :*
    Obserwuj za Obserwuj ? :)
    Jeśli tak to wejdź na mojego bloga zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja zrobię dokładnie to samo.

    http://zosia-zosiulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię Eneja :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawego bloga! Posty są fajne. Bardzo mi się podobają zdjęcia oraz design! :))

    l0vetight.blogspot.com ;333

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama też się urodziła 11 listopada! :) Też uwielbiam słodycze, nastomiast mój ulubiony kwiat to...chyba takich nie mam haha. ;)
    Zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;)

    obserwuję Twojego bloga:))
    pozdro!
    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaacie *,* Ale jesteś ciekawą osobą ;)

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Potterhead *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny tag :)
    + też kocham Harrego


    fastwalking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swietnie, dzieki za fakty bo moglam cie lepiej poznac! <3
    dorey-doorey.blogspot.com
    obserwujję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc witaj w klubie urodzonych w święto - ja urodziłam się 1. maja - więc też zawsze mam wolne :-) I też tak jak Ty - kocham zwierzęta, czytać książki i spędzać czas w kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo... ja tak samo uwielbiam konie. ♥

    ohlovelyseriously.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1D <3

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne fakty :) Też słucham starego rocka, kocham hp i lubię czytać ^^
    Świetny blog :D
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)
    Jak będziesz mieć chwilę to wpadnij :
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe fakty, również uwielbiam słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post! Dowiedzialam sie troche wiecej o tobie. Milo go sie czytalo. Pozdrawiam i zycze udanej koncowki tygodnia!

    http://dominikaday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam pytanie: czy twoi koledzy/kilezanki z klasy wiedza o istnieniu bloga i go czytaja?

    OdpowiedzUsuń
  18. 1d rządzi

    http://snowwhitexoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy wiele wspólnego :)
    Chciałabym tańczyć disco dance <3

    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy trochę wspólnego :))
    Zazdroszczę Ci co do faktu 22 ;-;
    Ja muszę leżeć i myśleć lub słuchać muzyki godzinę zanim zasnę.. ;/
    Ale to jeszcze zależy od tego jak bardzo jestem zmęczona ;)
    Ciekawie piszesz i obserwuję :)
    Liczę na rewanż c:
    http://once-i-get-out-on-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jest to uciążliwe, bo coś oglądam i nawet nie wiem i już śpię.

      Usuń
  21. Świetny post!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*