Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 4 lutego 2014

Liebster Blog Award!

Zasady gry:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Nominacja od http://zuuzablog.blogspot.com/

Pytania:

1.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Piosenkarz James Arthur / Piosenkarka Selena Gomez

2.Wiesz co chciałbyś/chciałabyś robić w przyszłości?
Chciałabym zostać weterynarzem.

3.Co/kto zainspirował Cię do założenia bloga?
Moja mama, która sama też prowadzi bloga

4.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Spaghetti pomodoro

5.Chciałabyś zmienić coś w swoim wyglądzie?
Nie

6.Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Truskawkowe ciastko

7.Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie

8.Dobrze się uczysz czy raczej olewasz szkołę?
Dobrze się uczę.

9.Gdybyś mogła/mógł wyjechać z kraju gdzie byś pojechał/a ?
Szwecja

 10.Masz jakiegoś ulubionego bloga?

11.Długo myślałaś/eś nad założeniem bloga?
Nie

Nie nominuję nikogo. Jak ktoś chce to może odpowiedzieć na moje pytania tu na blogu w komentarzach, albo na swoim blogu.

Moje pytania:
1.  Czy masz jakiegoś zwierzaka?
2. Twój ulubiony kosmetyk ?
3. Jaka jest twoja pasja?
4. Chciałabyś / chciałbyś zmienić coś w swoim pokoju?
5. Twój ulubiony owoc?
6. Ulubiona gra?
7. Masz rodzeństwo?
8. Twój ulubiony zespół?
9. Ile masz lat?
10. Co poprawia ci humor?
11. Twoja ulubiona piosenka? 

12 komentarzy:

  1. 1. Mam.
    2. Nie mam ;c
    3. Dużo by pisać.
    4. Tak.
    5. Arbuz.
    6. Noga xd
    7. Mam.
    8. Foster the People.
    9. 16.
    10. Kakao, muzyka....
    11. Obecnie nie mam.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny tag. :) fanie odpowiedziałaś. :)
    obserwuję
    zapraszam do mnie:
    http://julia-juuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie należę do żadnego fandomu ;P
    Świetny pomysł na posta :)

    _____
    mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację za nominację :)
    Zapraszam do siebie, mile widziana obserwacja oczywiście odwdzięczę się tym samym :)
    barcio20079.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A dałabyś Link do bloga twojej mamy?
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama już od dawna go nie pisze.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*