Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 9 lutego 2014

Moja przyjaciółka

                                                                            Hej :)
Dziś napisze o mojej przyjaciółce. A jest nią moja mama. Szok. Co? :) Mogę się jej zwierzyć ze wszystkiego. Opowiedzieć o moich sekretach. I wiem, że to zostanie naszą tajemnicą. 
Chodzimy razem na treningi i rozmawiamy o różnych rzeczach. O remoncie na górze i moim nowym pokoju. Lubię z nią  spędzać czas, chodzić na spacery i robić zakupy. Spędzanie z nią czasu to sama przyjemność. Uwielbiamy grać razem w różne gry. Bawić się z psem i moją młodszą siostrą. Oglądamy filmy. Wygłupiamy się i zawsze jest śmiesznie. Jak jej potrzebuję to zawsze jest. Ona jest moim Skarbem. 
Moją drugą przyjaciółką jest Magda. Ale o niej napiszę innym razem.



Jeśli macie do mnie jakieś pytania dotyczące przyjaźni to piszcie. Zrobię o tym TAG :)

36 komentarzy:

  1. ladne zdjecia:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze prowadzisz bloga, w miarę możliwości staram się tu często wchodzić :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile lat masz Ty i Twoja przyjaciółka
    co lubicie robić w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie że masz taki dobry kontakt z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wygląd fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo fajne, że przyjaźnisz się z mamą ;33 ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam w mamie swoją przyjaciółkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka przyjaciółka to prawdziwy skarb :)
    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że masz taką wspaniałą przyjaciółkę :)
    obserwujemy?

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale podobne!!:D
    obserwuje;* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he każdy mi mówi, że ja raczej do taty jestem podobna :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wszyscy mi mówią, że ja raczej do taty jestem podobna :)

      Usuń
  12. Masz wspaniałą przyjaciółkę, moją najlepszą przyjaciółką jest właśnie mama :). Czasami jesteśmy wręcz jak siostry a nie jak mama i córka :)
    Obserwuję :)

    W wolnym czasie zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale w najbliższym czasie pojawi się kilka fajnych rzeczy :)
    http://happytimean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją najlepszą przyjaciółką jest Kasia ^^ Nie jest ani mamą, ani siostrą. To znaczy, jest siostrą ale wiesz no ^^ Jest do tego młodsza. xD
    Obserwuję (≧∇≦)

    http://storyofmylifeok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie ze masz takie dobre kontakty z mama :)


    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, ze masz przyjaciółkę? pytanie: Kto pierwszy zagadał?;)

    buźka ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia <3
    bardzo ładnie napisane :)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Co wwedług ciebiee powinno być podstawą przyjaźni?

    http://dreamcom21.blogspot.com/ Obserwujemy? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie o tym napisałaś że z mamą jest śmiesznie ;)

    veronelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*