Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 11 lutego 2014

Weekend + Pasja Taniec :)

Hej :)
Weekend minął mi fajnie. Miałam trening hip hopu. Było super. Uczyliśmy się dwóch nowych układów. Uwielbiam tańczyć. Bo taniec to moja druga pasja. Dzielę ją z młodszą siostrą. Razem chodzimy na treningi. Pani Judyta zawsze nas nieźle wymęczy. Ale jest dobra zabawa. Uwielbiam to. Dojdą mi jeszcze treningi z disco dance. Nie jest to mój wymarzony rodzaj tańca, ale za to nauczę się różnych akrobacji. Jak byłam młodsza to też tańczyłam. Miałam wtedy z cztery latka. Miałam inną trenerkę i nie podobały mi się te zajęcia. Później mogłam już zacząć trenować karate i z tańca zrezygnowałam. Teraz na nowo trenuję od listopada i jest super, bo pani Judyta dużo nas uczy i zajęcia są fajne. Czasami jest tak śmiesznie, że nas brzuchy bolą :)
Smutno mi trochę, bo za tydzień kolejne warsztaty z Youyą, a ja nie będę mogła na nich być. Rodzicom nie pasuje termin i nie będę miała z kim jechać :( Mogę tylko czekać na następne i liczyć, że się uda na nich być.

Kilka zdjęć z treningu. Moja mama jest szalona. Zrobiła ich ponad 300 :P Ja wybrałam tylko kilka.

Byłyśmy też z mamą na zakupach. Kupiłyśmy czapkę dla mojej siostry. 
Resztę weekendu spędziłyśmy leniuchując na całego. Oglądałyśmy filmy, grałyśmy w gry, wygłupiałyśmy się. Uwielbiam ten nasz czas nic nie robienia. Pogoda była ładna, ale nam nigdzie nie chciało się wychodzić.
Byłam też u fryzjera skrócić grzywkę i teraz będę ją miała na bok. Chcę ją trochę zapuścić.

18 komentarzy:

  1. Ja przez cały weekend " leniuchowałam " ;D

    veronelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham taniec :) Fajny blog :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://pastelowebeautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia *,* fajnie piszesz
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię tańczyć;)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super pasję, ja mam taką samą ale tańczę inne style :) Za to zawszę chciałam tańczyć hip-hop tyle że kiedy wreszcie chciałam się zapisać to zamknęli tą szkołę. Ale myślę nad zapisaniem się do innej.
    Sukcesów w tańcu i samej przyjemności z tego !

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym się wybrała na taki trening. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Zapraszam: http://hello-donia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*