Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 12 marca 2014

Mascarpone z truskawkami :)

Hej :)

Dziś przychodzę do was z obiecanym przepisem na deser :)

Do deseru potrzebujemy 3 jajka, cukier puder, 250g serka mascarpone, mrożone truskawki.
Białko z jajek ubijamy z 3 łyżeczkami cukru pudru i szczyptą soli. Białko musi być bardzo sztywne.
Żółtka ubijamy z 4 czubatymi łyżeczkami cukru pudru. Ubijamy je na bardzo gęstą masę. Dodajemy mascarpone i miksujemy. Do masy powoli dodajemy białko i delikatnie mieszamy.
Mrożone truskawki rozdrabniamy w blenderze i dodajemy cukier puder do smaku. Jak ktoś woli słodsze to dodaje więcej.
Truskawki wykładamy do pucharków i na wierzch kładziemy krem.


Smacznego :)

Ps. Trzymajcie dziś za mnie kciuki, bo mam egzamin z karate :)

44 komentarze:

  1. Świetny przepis, na pewno skorzystam ! :) Pozdrawiam i 3mam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Też trenuję karate. ;)
    A mascarpone w tym wydaniu jest pyszne. ;)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda smakowicie, myślę że wypróbuję ten deser jak pojawią się pierwsze truskawki na krzaczkach :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie. Trzymam kciuki za egzamin :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis na deserek na pewno mi się przyda :)
    Obserwuję i liczę na to samo :3

    http://aworld-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam zrobić tyramisu super kawowy deser zapraszam
    http://prestizowaelita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo przepadam za tiramisu.

      Usuń
  7. Ale mi zrobiłaś smaka! to wygląda tak pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepysznie wygląda *-*

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mm wygląda pysznie!:D
    kliknęłabyś w linki pod zdjęciami w poście "Sheinside" lub w banner SHEINSIDE? z góry dziękuję!
    http://snapyourdream.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie wygląda ;) jak będę miała córkę kiedyś to dam jej na imię Oliwia ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. smakowicie wygląda! :)


    www.melancholy-october.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm...smakowity ten deser!
    Z chęcią wypróbujemy! :D
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz przez ciebie chce mi sie coś słodkiego :D
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm pysznie wygląda! Chętnie zrobię taki deser :)

    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ohh mniam ;*

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda przepysznie ♥
    powodzenia na egzaminie :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie to wygląda *o* Na pewno spróbuję :3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mi smaka zrobiłaś ;) Wpadnij do mnie na bloga. Jak ci sie spodoba to zaobserwuj i napisz w komentarzu, że obserwujesz, a ja zrobie to samo. 3maj się ;)

    tagjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. i jak tu być chudym teraz :3

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm... Pychota :*
    obserwuje i liczę na to samo
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*