Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 20 marca 2014

TAG: Opisz siebie od A do Z :)

Hej :)

Mam dziś dla was TAG: Opisz siebie od A do Z. Wcześniej nie spotkałam się z tym na blogach. Pomyślałam sobie, że taki tag mógłby być fajny.

Polega on na tym, że trzeba opisać siebie każdą literą alfabetu.

A jak Agrafka. Moja nowa naszywka na plecak :)
B jak Biżuteria. Uwielbiam nosić bransoletki, kolczyki czy wisiorki.
C jak Codzienność. Lubię moją codzienność, bo nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje. Czasami brakuje mi czasu, żeby się ponudzić.
D jak Dom. W domu czuję się najlepiej. Mam fajną rodzinę. Kochających, wspierających i trochę zwariowanych rodziców. To taka moja oaza.
E jak Enej. Mój ulubiony zespół. Ale uwielbiam też One Direction i Bon Jovi < 3
F jak Flicka. Moja ukochana psinka < 3
G jak Gotowanie. Lubię spędzać czas w kuchni. Przygotowywać z mamą pyszne jedzenie.
H jak Humor. Jestem pozytywną osobą lubiącą się powygłupiać.
I jak Instagram. Lubię spędzać czas oglądając na nim zdjęcia.
J jak Jedzenie. Uwielbiam jeść. Wiecznie jestem głodna.
 K jak Karate. Moja największa pasja.
 L jak Lato. Wiadomo jak lato to i wakacje, których już się nie mogę doczekać. Ciepło,słońce i plaża :)
Ł jak Łucja. Moja ulubiona blogerka i vlogerka.
M jak Muzyka. Nie potrafiłabym żyć bez muzyki.
N jak Nowe znajomości. Bardzo lubię poznawać nowych ludzi.
O jak Oliwia. Czyli ja :)
P jak Podróże. Uwielbiam podróżować. Mogłabym codziennie gdzieś jeździć. Poznawać nowe miejsca.
R jak Rock. Jest to mój ulubiony gatunek muzyczny. Na nim się wychowałam. Bardzo lubię też pop i hip hop. Ogólnie to słucham wszystkiego poza disco polo.
S jak Sport. Dzień bez jakichkolwiek ćwiczeń jest dniem straconym.
T jak Telefon. Uwielbiam mój nowy telefon i nigdzie się bez niego nie ruszam.
U jak Ubrania. Jak każda dziewczyna lubię szukać fajnych ubrań. Zwłaszcza innych niż wszystkie.
W jak Włoskie jedzenie. Mogłabym jeść na okrągło makarony z różnymi sosami, pizzę. Po prostu uwielbiam włoską kuchnię.
Z jak Zakupy. Która dziewczyna ich nie lubi? :)

Mam nadzieję, że TAG wam się spodobał :) Jeśli ktoś ma ochotę wziąć w nim udział to jak najbardziej zachęcam.

24 komentarze:

  1. Bardzo pomyslowy tag. Mamy wiele wspolnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ten pomysł na post, kiedyś go wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :))

    alexis-true-radioactive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/
    klikniesz w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post jeszcze nigdzie takiego nie widziałam, też kocham włoszczyznę ;D

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo super TAG, na pewno go kiedyś wykorzystam u siebie! :) Też najbardziej lubię rock i metal.

    pozdrawiam,
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) świetny post ;3 bardzo mi się podoba ten pomysł ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten tag :) Jest bardzo fajny :D

    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag, może kiedyś taki zrobię w formie filmiku :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super TAG <333. Zapraszam do mniee ;3.
    http://natalia-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią zrobię taki tag !
    3maj się cieplutko ♥

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę ten tag,ale bardzo fajny jest ;3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*