Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 10 marca 2014

Weekend :)

Hej :)
Jak wam minął weekend? Bo mnie super :)
Jak co sobotę byłam na zajęciach tanecznych. Uczyliśmy się nowych układów. Było świetnie. Uwielbiam te zajęcia :)
Pogoda jest super. Ciepło, słońce. O siedzeniu w domu nie ma mowy. Spacery z psem. Pierwszy raz w tym roku jeździłam na rolkach. Uwielbiam to :)
Wiosenne nastroje udzielają się wszystkim. Jemy dużo owoców. Mama robi nam pyszne soki. Same witaminki. Już się nie mogę doczekać lata i tych wszystkich pyszności.


Życzę wam słonecznego i fajnego tygodnia :-*

22 komentarze:

  1. O jeju jak dawno nie jadłam truskawek! Fajny "talerzyk" (?) hihi :)

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaam owoce <3 :)
    Ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez jest bardzo slonecznie. Tez uwielbiam tanczyc, ale ja trenuje taniec wspolczesny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki ♥ Również życzę słonecznego tygodnia ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz fajne, ciekawe posty, jestem pod wrażeniem - będę wpadać częściej! ;*
    jeśli chcesz, zapraszam tez do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba.

    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz - powiadom mnie o tym, na pewno się zrewanżuję!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety na rolkach jeszcze nie jeździłam, ale na rowerze już zdążyłam zaliczyć wycieczkę :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie smakowite owocki. mmm :*
    wpadnij do mnie
    projekt-piekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że dobrze minął Ci weekend :)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam uwielbiam owoce,a zwłaszcza truskawki <3
    --------------------------------------------------------------
    http://jula-fantasy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny OOTd. Bardzo ładnie Ci w takich spódniczkach. <3
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. Proszę o klikanie w baner Sheinside! :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*