Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 22 kwietnia 2014

Święta, święta i po świętach :)

Hej :)

Jak wam minęła Wielkanoc?
Moja bardzo rodzinnie.

Na śniadanie przyszła do nas prababcia Basia z ciocią. Zjedliśmy śniadanie, później z siostrą na ogrodzie szukałyśmy prezentów. Znalazłyśmy torebki z prezentami zawieszone na trampolinie. Dostałyśmy słodycze i pieniądze. Bardzo się z tego cieszę :) 
Po południu poszliśmy na cmentarz, a potem do parku na spacer. 
Oglądałyśmy coś w Tv. Odwiedziła nas ciocia Beata z wujkiem Radkiem i Agatką. Rozmawialiśmy o różnych rzeczach, a Agatka bawiła się z moją młodszą siostrą. Zjedliśmy obiad. Tańczyłyśmy z ciocią we cztery. Wygłupiałyśmy się z wujkiem. Było super :)
Wieczorem oglądaliśmy coś w Tv. Późno poszłyśmy spać.


W lany poniedziałek od rana czytałam książkę, grałam w Simsy, oglądałam coś w Tv. Po śniadaniu leniwie spędzaliśmy czas, bo pogoda była beznadziejna. Miałyśmy w planie z dziewczynami oblewać chłopaków wodą. Ale nic z tego nie wyszło. Szkoda, bo mogło być naprawdę fajnie. 
Oglądaliśmy film "THIS IS IT" o MJ. 
Tata po obiedzie musiał jechać już do pracy. Szkoda, że pojechał. Ale było fajnie, bo był w domu dużo dłużej. Może przyjedzie na ten długi weekend majowy. Ale to jeszcze nie wiem czy będzie miał wolne. Najważniejsze, że za nie całe trzy tygodnie przyjedzie na urlop :) Rodzice mają dla nas jakąś niespodziankę. Ciekawe jaką? :)

Życzę wam udanego tygodnia :)

44 komentarze:

  1. Kocham ten film <3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Święta również spędziłam w rodzinnym gronie!

    http://lovehorses-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! :3
    Ja święta także spędziłam z rodziną ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. widać święta miałaś udane :)
    jesteś wyjątkowo śliczna <3
    a zdjęcia wyjątkowo profesjonalne :) chyba masz dobry aparat :)
    pozdrawiam cieplutko ślicznotko <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :-*
      Zdjęcia robimy sony alpha 350

      Usuń
  5. Widać po zdjęciach , że swięta udane xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne zdjęcia, takie świąteczne :)

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie piszesz! :)
    Obserwacja za Obserwcję? :)
    http://angelika-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! :)
    obserwacja za obserwcje? jak zaobserwujesz, zostaw u mnie komentarz ♥
    www.7thelittlethings.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na zawieszeniu prezentów na trampolinie hah : )
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też święta minęły bardzo rodzinnie :) Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny post i blog^^ Obserwujemy?
    Jeśli zechcesz zaobserwować mojego bloga to napisz u mnie w komentarzu, na pewno się odwdzięczę:P
    Pozdrawiam;P
    http://swiat-anuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkurs! z nagrodami!
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/
    http://bardzonudnyblogniepolecam.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta w rodzinnym gronie są najlepsze!

    Obserwujemy? Jak tak zacznij i napisz u mnie
    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ♥
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Po zdjeciach widać ze swieta sie udaly :3
    Zapraszam ♥ ♡ ♥ ♡ Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że już pi świętach:(
    Też dostałam takie jajo z Milki ;)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale niedługo znów wolne :)

      Usuń
  17. fajna koszula :) wyglądasz bardzo ładnie, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. smutno ze swieta sie skonczyly :C
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś ;) Bardzo ładna koszula. To dobrze, że święta spędziłaś przyjemnie.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę,że święta udane były :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wielkim szokiem jak dobrze go prowadzisz zauroczyłaś mnie. Chętnie tu jeszcze raz zajrzę czekam na nowy post.
    A tym czasem zapraszam do siebie po inspiracje :) Zapraszam cie również do kliknięcia w link do ostatniego postu ze sklepu Sheinside dla ciebie to sekunda, a ja postaram się twój blog pokazać w następnym poście.
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że to spam i wszystkim wysyłasz jeden i ten sam komentarz :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*