Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 25 maja 2014

Dzień 3 :) Zamek Czocha i Huta Szkła Kryształowego Julia

Hej :) 
Dziś mam dla was kolejną relację z rodzinnej wycieczki.

Niedziela nie była za ładna. Na szczęście nie padało tak jak dzień wcześniej. Nie było sensu, żeby dzień spędzić w pensjonacie. Po śniadaniu pojechaliśmy zwiedzić zamek Czocha. Było fajnie. Chociaż za dużo do zwiedzania nie było. Pani przewodniczka, która nas oprowadzała była zabawna. Byliśmy w sali, gdzie w kominku zamurowano małe dziecko. Weszliśmy też na wierzę. Wejście na nią nie było łatwe, ale daliśmy radę. Widoki super.


Jak już wszystko obejrzeliśmy to pojechaliśmy do Huty Szkła Julia. Fajnie, bo mogliśmy ją zwiedzić. Było gorąco, ale mogliśmy zobaczyć jak panowie robią różne szklane rzeczy. Szklanki, ale też figurki. Oprowadzała nas pani, która nam dokładnie wszystko tłumaczyła. Mogliśmy zobaczyć jak pani w szkle nacina różne wzory. Było naprawdę super. Później mieliśmy warsztaty. Pracowaliśmy tak jak w hucie. Było fajnie.

 
Po późnym obiedzie wróciliśmy do pensjonatu.
Jak już chwilę odpoczęliśmy po intensywnym dniu to poszliśmy pozwiedzać okolicę. Jedliśmy oscypka, którego uwielbiam.

Po powrocie tata uczył mnie grać w bilard. Było super :)

Następna relacja będzie z Pragi :)

32 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia i jakie piękne widoki *.*
    Ja również uwielbiam oscypki ;D
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam w zamku Czocha.Fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną wycieczkę miałaś :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać relacji z Pragi, byłam tam i jestem ciekawa co zwiedziłaś :) Również byłam w Szklarskiej Porębie i w zamku Czocha. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam ale widać że ślicznie :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :*
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałyście bardzo fajną wycieczkę. Musiało być ciekawie!

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym tam pojechać :>
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miło się czyta twojego bloga :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być świetnie <333
    Czekam na post,dotyczący Pragi :)
    Buziaki !

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne widoki :))

    Zapraszam do mnie na wczorajszy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to super tam mialas c;
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, fajnie się czyta twojego bloga, zdjęcia też dodajesz ciekawe ;) Wgl spoko ;)
    Obserwujemy? W wolnej chwili daj znać u mnie ;)
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na relację z Pragi <3
    http://aminely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę wycieczki <3 Piękne zdjęcia !
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*