Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 24 czerwca 2014

Koncert Kamila Bednarka

Hej :)

W poprzednim poście pisałam wam, że mam jechać na koncert Kamila Bednarka. Pogoda na szczęście nie popsuła nam planów i pojechaliśmy na ten koncert do Włocławka. Nawet nie macie pojęcia jaka byłam szczęśliwa :)

Marzenia są po to by je realizować. Jednym z moich muzycznych marzeń był właśnie koncert Bednarka. I udało mi się zrealizować to marzenie. Rozpiera mnie kosmiczna energia i radość. Mam na maksa naładowane akumulatory.

Koncert zaczął się kilka minut po 20:00, bo najpierw musieli rozłożyć się ze sprzętem.
Jak Kamil wbiegł na scenę to zaczęło się szaleństwo. Wszyscy zaczęli krzyczeć.
Kamil zaśpiewał sporo piosenek. Między innymi też utwory Boba Marleya. Świetna energia była. Taka pozytywna. Śpiewał, skakał po scenie, wygłupiał się. A my bujaliśmy się w rytm muzyki i śpiewaliśmy razem z nim.
Gdy już cały zespół zszedł ze sceny zaczęliśmy go wołać. Nagle wbiegł na scenę. Chwycił ręcznik. Powiedział, że go zapomniał i zaczął schodzić ze sceny. Wszyscy zaczęli krzyczeć Nieeee. A on się zawrócił, zaczął śmiać i powiedział, że żartował. Cały zespół wrócił na scenę. Mało nie ogłuchłam jak wszyscy zaczęli krzyczeć z radości w tym ja z mamą :)
Myślałam, że zaśpiewa jedną piosenkę na biss i będzie koniec. A on zaśpiewał z pięć w tym na końcu "Ciszę", którą uwielbiam.
Było fantastycznie.

Jak już wszyscy zeszli ze sceny ludzie zaczęli się rozchodzić. Część osób została czekając na Kamila, aż wyjdzie rozdawać autografy. Ale Kamil nie przychodził i nie przychodził. Z mamą dopchałyśmy się do stoiska z koszulkami i płytami. Kupiłam koszulkę i płytę "Jestem".
Niestety nie zostałyśmy dłużej. Nie mogłyśmy, bo przyjechałyśmy na koncert z mamy znajomymi. A oni i tak długo na mnie czekali. Wiem, że później Kamil wyszedł rozdawać autografy. Smutno mi było, bo chciałam go zobaczyć z bliska. Ale fajnie, bo mam mnóstwo zdjęć Kamila. Mama wzięła lustrzankę na koncert i teleobiektyw. Jest sporo zdjęć z bliska. Mama zaszalała i zrobiła ich ponad 400 :) Ja nie robiłam zdjęć, bo było bardzo dużo ludzi i bałam się, że ktoś wytrąci mi aparat czy telefon. Z resztą aparatu z tym obiektywem długo bym nie utrzymała. Ale dzięki mamie mam świetne pamiątki. Mam nadzieję, że wam zdjęcia również się spodobają :)


To był dla mnie jeden z piękniejszych wieczorów :)
Fajne uczucie spełnić jedno z marzeń :)

58 komentarzy:

  1. Chciałabym jechać na jakikolwiek koncert :>
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. Lubię Kamila Bednarka :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia mama zrobiła, sama bym chętnie poszła na koncert Kamila Bednarka!
    lusia-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejkuu *.* zazdroszczę ♥

    http://wielkademolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tego, że spełniło się Twoje marzenie *.*
    Na prawdę zazdroszczę koncertu! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę *.*
    Dobrze ci :3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie na blogu

    http://rita-fashion1.blogspot.com/
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Nie znam zbyt wielu jego utworów ale na koncert z chęcią bym poszła :D

    Zapraszam do mnie :)
    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mnóstwo zdjęć i fajnie, że je dodałaś bo miło się oglądało!

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim marzeniem jest wyjazd na WWAT
    zapraszam także do mnie(kliknij)

    Może wzajemna obserwacja? Jak się zgadzasz napisz w komentarzu u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia <3 Widać,że zabawa była przednia :)
    Buziaki ;*


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w okolicy niestety nie ma żadnych ciekawych koncertów...
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że byłaś na jego koncercie :) Na pewno było bardzo fajnie i dużo dawki muzyki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę koncertu :))
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się twoim szczęściem! mam nadzieje że i ja pojadę na mój wymarzony koncert.

    Wracam po sporej przerwie do blogosfery, zależy mi bardzo na tym żebyś odwiedziła mojego bloga, na którym będę pisać o bieganiu, fitnessie i wszystkim co związane ze zdrowym trybem życia. Chciałabym bardziej zmotywować siebie do aktywności fizycznej jak i być może zachęcić kogoś do zaczęcia biegania bądź ćwiczeń. Proszę o pomoc i zapraszam wszystkim bardzo serdecznie na bloga: http://mimi-runs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna opcja taki koncert Bednarka!
    Zapraszam na nowy post!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę koncertu ;**

    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słycham go za często :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow :O
    Zazdro koncertu <33

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę! Też chciałabym pojechać na jego koncert :)
    Zostałaś nominowana do LBA u mnie na blogu!
    Wejdź i zobacz :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jakość zdjęć,twoja mama powinna zostać fotografem! :D
    Kiedyś Kamil był też w moim mieście,ale akurat nie miałam szansy ,żeby tam pójść i niestety nie mogłam go spotkać,czego teraz strasznie żaluję :<
    Ale cieszę się twoim szczęściem!:)
    Obserwacja za obserwacje?proszeee :<
    http://goingtolivehappily.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę mamie :) Na pewno będzie jej miło :)

      Usuń
  21. Na wstępie: też lubię muzykę Bednarka jest taka życiowa,prawdziwa ;)
    To super,ze spełniłaś jedno ze swoich marzeń,oby tak dalej !
    Ładne zdj,takie zadbane,fajnie się je ogląda :)
    Pozdroski :)
    Zapraszam od nas na nową notkę:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Kamila! Jedna z nielicznych gwiazd której sława nie uderzyła do głowy :)
    Gratuluję Ci spełnienia marzeń!
    Obserwuję!
    Zapraszam do siebie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny Post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Musiałobyć genialnie! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również niedawno byłam na koncercie Kamila na dniach mojego miasta, niesamowite ile energii i radości wprowadza na swoich koncertach, uwielbiam go.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym cofnąć się w czasie i znów to przeżyć :)

      Usuń
  26. Ja nie przepadam za nim, ale gratulacje , że poszłaś na ten koncert :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłyśmy na tym samym koncercie :D. Zostałam na autografach, ale sie nie dopchałam :c. Przez chwilkę stałam z nim tylko twarzą w twarz, a potem ochroniarze go 'przesunęli'. Na początku jak wszedł na scene to zaczęłam płakać, jeszcze że stałam w 2 rzędzie pod sceną to już w ogóle spełnienie marzeń :D

    http://alexeiworldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ale tak pozytywnie :) Fajnie, że mogłaś go zobaczyć z bliska :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*