Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 12 czerwca 2014

OOTD Metallica :)

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejnym OOTD :) Teraz będzie ich na pewno dużo więcej, bo pogoda jest naprawdę świetna.
Zdjęcia były spontaniczne. Poszłyśmy na spacer z Flicką. A, że mama nie rozstaje się z aparatem to zrobiła mnie i Roksanie małą sesję zdjęciową :)
Na sobie mam mój ulubiony t-shirt kupiony w górach, zwyczajne szorty i trampki. Nic specjalnego, ale bardzo lubią takie luźne outfity. Do tego czapka, którą kupiłam w zeszłym roku :)

 t-shirt, trampki: nn / szorty, czapka: cropp
Coraz bardziej wyczekuję wakacji. W szkole już luz. Niby mamy jeszcze jakieś sprawdziany, ale nic ciężkiego. Znów kilka piątek mi wpadło z czego jestem bardzo zadowolona.
Wykorzystuję też ostatni czas na treningi, bo za tydzień w środę będę miała egzamin z karate. 
Mam też sporo czasu na czytanie książek. Ostatnio nie bardzo miałam na to czas. Teraz nadrabiam :)
 Fajnie jest, bo dużo czasu spędzam na ogrodzie, można poleniuchować :)
Jutro idziemy z klasą na pizzę za najlepiej zdany egzamin. Będzie na pewno super. A w sobotę spotkam się z przyjaciółką. Już się nie mogę doczekać weekendu :)

32 komentarze:

  1. Ja również czekam na wakacje! :) Świetny outfit, bardzo podoba mi się Twoja czapka ;3 kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny OOTD :3
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY BLOG ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i zdecydowanie wrócę na pewno ! :*
    Zapraszam do mnie :)
    może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Bardzo lubię słuchać tego zespołu, dlatego najbardziej podoba mi się T-shirt ;D Też już czuję wakacje i w szkole jest dosyć luźno, jeszcze kilka dni i wolne ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. :) Będę wpadać częściej :)
    Zapraszam http://roxy-roxy16.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, u mnie już prawie całkowity luz w sql, ale jeszcze parę dni trzeba przemęczyć się siedząc w ławkach... ;)
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny tshirt!


    ps. a u mnie? KOLOROWO- IDEALNA STYLIZACJA NA LATO:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a great post! :)

    ♥ ♡ ♥ ♡

    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOKCHIC STREET CHOC

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny wpis! młodziutka jesteś!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywne zdjęcia :) Fajny blog ;>
    Zapraszam do mnie.

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfit bardzo mi się podoba, szczególnie spodenki i bluzka :) Fajnie, że teraz outfity będziesz zamieszczała częściej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie zdjęcia, te z pieskiem <3

    andreavintagee.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym miała taki T-shirt to też byłby moim ulubionym <3
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! fajny piesek c;

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW ! . Świetnie piszesz masz cudownego bloga . Będę wpadać częściej ! <3 :)

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*