Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 11 czerwca 2014

TMI Tag

 Hej :)
Dziś mam dla was tag "Too Much Information" :)
Dawno u mnie żadnego tagu nie było. Pomyślałam, że ten może wam się spodobać.
Zapraszam do czytania i komentowania :)

♥ Co masz teraz na sobie?
Szorty i t-shirt Metallica

♥ Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak

♥ Czy kiedykolwiek miałaś okropne zerwanie?
Nie

♥ Ile masz cm wzrostu?
155cm

♥ Ile ważysz?
Nie wiem

♥ Czy masz jakieś tatuaże?
Nie i nie chcę mieć. Może dlatego, że moi rodzice mają i mnie to nie kręci.

♥ Masz jakiś piercing?
Przekute uszy.

♥ OTP (one true paring)/para w tv, którą lubisz?
Clary i Jace

♥ Ulubiony show?
MBTM

♥ Ulubiony zespół?
Enej, One Direction, Bon Jovi, Queen, Metallica i wiele innych :)
 ♥ Ulubiona piosenka?

♥ Znak zodiaku?
Skorpion

♥ Coś, czego szukasz u partnera?
Szczerości, poczucia humoru, lojalności

♥ Ulubiony cytat?
Nie mam

♥ Ulubiony aktor? 
Jamie Campbell Bower

♥ Ulubiony kolor?
Czarny

♥ Głośna muzyka, czy cicha?
Głośna

♥ Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
Do mamy

♥ Ile minut zajmuje Ci prysznic?
 Z myciem włosów od 20 do 30 minut.

♥ Jak długo zbierasz się do szkoły?
40 minut z ogarnięciem się i śniadaniem.

♥ Biłaś się z kimś?
Tak. Często, na treningach karate :)

♥ Co Ci się podoba u chłopców?
Dłuższe włosy, niebieskie oczy, poczucie humoru

♥ Co Ci się nie podoba u chłopców?
Głupota, przechwalanie.

♥ Czego się boisz?
Pająków i węży.

♥ Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie pamiętam.

♥ Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Przed chwilą, mojej siostrze.

♥ Ostatnia książka, którą czytałaś?
Heartland

♥ Ostatni serial, który oglądałaś?
Nie oglądam seriali.

♥ Relacja między Tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS?
Przyjaźń

♥ Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Siostra

♥ Ulubione jedzenie?
Spaghetti pod każdą postacią. Owoce zwłaszcza truskawki.

♥ Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Szwecja i Dania.

♥ Ulubiony smak słodyczy?
Karmel

♥ Na jakich instrumentach grasz?
 Jedynie mamie na nerwach :P

♥ Ostatni sport, w który grałaś?
Siatkówka

♥ Ostatnia piosenka, którą śpiewałaś?
Ariana Grande "Almost Is Never Enough".

♥ Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Brzoskwinia UFO

♥ Coś, za czym tęsknisz?
Za wakacjami, które już tuż tuż :)

♥ Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Park

♥ Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Tak

♥ Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Przed chwilą, moją siostrzyczkę.

♥ Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki

♥ Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam

♥ Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z przyjaciółką

Mam nadzieję, że tag wam się spodobał :)
Zdjęcia moje i http://weheartit.com/

16 komentarzy:

  1. Świetny blog kochana! :) Jestem pierwszy raz ale zostanę napewno na dłużej. Masz bardzo ciekawe i przemyślane posty- co jest najważniejsze! Zdjęcia też są cudowne.
    Jesteś chętna na zaobserwowanie mojego bloga, oczywiście jeżeli ci się spodoba :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi, można się sporo dowiedzieć ;p
    Nieźle prowadzisz bloga, podoba mi się ;)
    Oby tak dalej ;3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na opowiadanie:
    http://victoria-deporte-amor.blogspot.com/
    Pozdrowionka! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też najbardziej lubię czarny <3

    Mam do Cb jeszcze prośbę kliknęłabyś u mnie w linki w poście, od tego zależy czy będę dalej kontynuowała moją współpracę. Jeżeli poklikasz i wspomniesz o tym w komentarzu na pewno zaobserwuję twój blog :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie http://alexstylee.blogspot.com dopiero początki, obserwacja za obserwacje? jesli tak zaobserwuj i napisz w kometarzu zrobię to samo c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie pofatygowałaś, żeby przeczytać post. Więc nie dzięki :)

      Usuń
  5. lubię takie tagi, również uwielbiam truskawki i spaghetti ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dużo można się o Tobie dowiedzieć! Również boję się pająków i węży ;)
    Pozdrawiam :) kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Ty też zrobiłaś ten tag :D Jest świetny. Lubię tą piosenkę Ariany Grande, a za One Direction nie przepadam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*