Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 11 lipca 2014

LBA w wersji XXL :)

 Hej :)

Dziś przychodzę do was z postem LBA. Ostatnio dostałam tyle nominacji, że aż jestem w szoku. Stwierdziłam, że odpowiem na pytania w jednym poście. Było ich bardzo dużo, część się powtarzała. Wybrałam te, na które odpowiedziałam poniżej.

 Zostałam nominowana przez: Mari$, Panna Inna, Dorothy, i am everything i am, Oliss Alexandra, hope-love. Jeśli kogoś przeoczyłam to przepraszam :)


☕ Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam bloga, bo lubię pisać i chciałam poznać nowe osoby.

☕ Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Lato, bo są wakacje.

☕ Jaki kolor najbardziej lubisz?
Czarny

☕ Jakie masz plany na wakacje?
Wyjechać nad morze. Spędzić czas z przyjaciółmi.

☕ Gdzie chciałabyś kiedyś zamieszkać?
W dużym mieście.

☕ Jakim zwierzęciem chciałabyś być?
Koniem.

☕ Ulubione danie?
Pizza

☕ Jaka jest twoja ulubiona książka?
Seria Heartland

☕ Co byś chciała w sobie zmienić?
Nic

☕ Masz jakieś zwierzaki?
Tak. Psa.

☕ Ulubiony smak lodów?
Mięta i wanilia.

☕ Masz czasem wrażenie, że masz już dość blogowania?
Nie.

☕ Czy zależy Ci na współpracy z jakąś firmą? Dlaczego?
Nie. Jakby się trafiła to bym się nad nią zastanowiła. Ale sama z siebie nie mam w planach szukać współpracy.

☕ Ulubiony kosmetyk?
Balsam Dove

☕ Ulubiony serial?
Zaklinacze koni.

☕ Po co piszesz bloga?
Bo lubię pisać.

☕ Czy grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim?
Tak. Na nerwach rodziców :)

☕ Ulubiony przedmiot w szkole?
w-f

☕ Ulubiona rozrywka (basen, wesołe miasteczko,park linowy itp.)
Wesołe miasteczko.

☕ Gdzie jedziesz na wakacje?
Nad morze do Łeby.

☕ Masz rodzeństwo?
Tak. Młodszą siostrę.

☕ Ulubiony sport?
Karate.

☕ Morze czy góry?
To i to.
  
☕ Co inspiruje Cię do pisania?
 Codzienność.

☕ Masz ulubiony film? Jak tak, to jaki?
"Dary anioła. Miasto kości", Cała seria Harry Potter

☕ Masz swój autorytet? Jak tak to kto nim jest?
Moja mama. 

☕ Czym się interesujesz?
Sportem.

☕ Jak się odstresujesz?
Muzyka. 

☕ Opisz siebie w jednym zdaniu.
Jestem fantastycznie, nienormalnie pozytywna.
 

Co zamierzasz robić w przyszłości? 
Chciałabym zostać weterynarzem
 

Ulubiony owoc?
Czereśnia
 

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Jeździć na rowerze. Spędzać czas z przyjaciółmi. Oglądać filmy. Czytać książki.
 

Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?
W góry. Udało mi się w maju spełnić to marzenie.
 

Twoje hobby? 
Taniec
 

Czego nie lubisz?
Wątróbki

Nie nominuję nikogo, bo już brałam w tym udział. Ale fajnie było odpowiedzieć na pytania :)

34 komentarze:

  1. Powakacjować się i szaleć trzeba, póki można! Bezpiecznych i spokojnych Ci tych wakacji życzę :) Będę tu zaglądać, ja już Cię obserwuję. Koniecznie :) eleeyn.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie lubię wątróbki :)

    h-ss-s.blogspot.de
    proszę dodaj się do obserwatorów i napisz komentarz, to dla mnie ważne. odwdzięczę się. dziękuję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niee lubię wątróbki :D
    http://zaaczaroowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze jeszcze są tacy blogerzy, którym nie zależy jedynie na współpracach. To naprawdę wielki plus.
    Życzę ci szalonych i bezpiecznych wakacji! <3
    Zapraszam także do mnie, może cię coś zaciekawi :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag :) Ja za to nigdy go nie robiłam , i nie mam zamiaru, mimo zaproszen haha :P

    olqa-olqaa.blogpot.com POKLIKASZ w linki z sheinside? Odwdziecze się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję tylu nominacji!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag, ciekawe odpowiedzi :))

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi <3 Widac,że jesteś przemiłą osobą ! :)

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie tu, będę częściej wpadać, bo cudoownie piszesz + zakochałam się w wyglądzie!
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołe miasteczko <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fuuu wątróbka jest okropna ;D

    Zapraszam do obserwacji ;)
    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe pytania! :D Też lubię i morze i góry :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne odpowiedzi :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :)
    Też nie lubię wątróbki ._.

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, blog naprawdę bardzo dobrej jakości, myślę, że będę tu zaglądać często. Obserwujemy? :) Przy okazji to szalonych wakacji życzę i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super post oraz blog
    co myślisz o wspólnej obserwacji odpowiedz u mnie na blogu
    http://cherrymalina.blogspot.com/
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*