Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 27 lipca 2014

Wakacje w Łebie cz.1 :)

Hej :)
Nie było mnie na blogu dłuższy czas za co przepraszam. Notki pojawiały się regularnie, bo kilka miałam zaznaczone jako zaplanowane. Nie byłam pewna czy będę miała stały dostęp do internetu. A nie chciałam, żeby blog świecił pustkami. Teraz tylko muszę nadrobić zaległości u was. No i zabrać się za opisanie mojego wakacyjnego wyjazdu z rodzicami :)

Tata przyjechał w sobotę na dwutygodniowy urlop. 
W sobotę byłam na urodzinach koleżanki z karate, w niedzielę obchodziliśmy z babcią jej imieniny. A w poniedziałek z samego rana wyjechaliśmy nad morze. Pogoda nie była jakaś rewelacyjna co trochę mnie martwiło.
Do Łeby dojechaliśmy około 10:00. Rozpakowaliśmy się w naszym pokoju. Przebraliśmy się i od razu poszliśmy na obchód miasta. Miałam frajdę, bo oprowadzałam rodziców. W poprzednie wakacje byłam w Łebie na obozie karate. Trochę to miasteczko poznałam. Fajnie było być tam z moją rodzinką :)
Byliśmy w porcie i na plaży. Poszliśmy na rybkę. Poszukaliśmy lepszego dojścia na plażę od naszego pensjonatu. I znów na plażę.


Na drugi dzień mieliśmy już super pogodę. Spędziliśmy świetny czas na plaży. Wygłupiałam się z siostrą w morzu. Budowaliśmy zamek. Fajnie było pobyć w czwórkę. Na co dzień niestety tego nie mamy :(
Po południu poszliśmy na miasto. Roksana szalała na różnych maszynach. Miała frajdę. Razem wygłupiałyśmy się na "kręciołkach". Mama z tatą do nas dołączyli. Niezły ubaw z tego mieliśmy.

Wieczorem popłynęliśmy statkiem wikingów na zachód słońca :)

Kolejny dzień spędziliśmy bardzo podobnie. Kupiliśmy też trochę pamiątek. Powoli je kolekcjonowałam :)

Na czwarty dzień cieszyłam się najbardziej, bo miała przyjechać moja kuzynka Wiki :)
Obie już się nie mogłyśmy doczekać tego wspólnego wyjazdu. Wreszcie dojechali :))) Od razu wskoczyłyśmy do wody.

Wreszcie razem :)

C.D.N. :)

31 komentarzy:

  1. Wakacje z rodziną są najlepsze! :) Bardzo fajnie że masz tyle wspomnień, cudowne zdjęcia <3
    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na kilku obozach, ale jednak wakacje z rodziną są najlepsze :)

      Usuń
  2. Fajnie takie rodzinne wakacje :)
    Świetne zdjęcia <3

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Uwielbiam wakcje z rodziną, niestety w tym roku nigdzie nie jedziemy :(

    Zapraszam na nową notkę- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne zdjęcia, optymistyczne i wesołe ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia !
    http://m4cbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia !
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja:))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że spędzilas miło wakacje ;D
    ładne zdj ! ;)
    quartomaggio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Łebie, musi tam być bardzo fajnie :)
    Zazdroszczę rejsu statkiem na zachód słońca *.*
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Łebie było super. Jedno z fajniejszych nadmorskich miasteczek :)

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia, szczególnie te z zachodem słońca! Widać, że wakacje Ci się udały :)

    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ,pozytywne zdjęcia :).Bardzo podobają mi się te z zachodem słońca ^^
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Łebie, zazdroszczę :)

    Zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wyjazd do Łeby. Spore miasteczko, jest co robić po powrocie z plaży :)

      Usuń
  13. swietne sa zdjecia zazdro;)

    http://doska-style.blogspot.com klikniesz w link w najnowszym poscie?♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie spędzony czas;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały blog. Bardzo miło się czyta♥
    young-life-and-fashion.blogspot.com
    PS Świetne zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*