Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 29 lipca 2014

Wakacje w Łebie cz.2 :)

Hej :)
Nawet nie wiecie jak mi brakowało pisania i odwiedzania was. 
Jak wyjechaliśmy nie miałam czasu odpalać laptopa. Normalnie miałam internet. Ale jak wstawaliśmy rano, ogarnialiśmy się i szliśmy na plażę, potem powrót, kąpiel, wypady na obiad czy grill, a wieczory znów nad morzem. To jak wracałam do pokoju marzyłam o łóżku :)
 
Dziś mam dla was do opisania kolejny dzień i będzie to piątek.
Wiki była już na miejscu. Z czego obie bardzo się cieszyłyśmy :) Super było spędzić ten czas z ukochaną kuzynką, ciocią i wujkiem.
Od rana plaża i kąpiele w morzu. Ciężko było nas wyciągnąć :)
 
Po powrocie z plaży ogarnięcie się. Grill. Trzeba było dobrze podjeść po naszych szaleństwach :) A potem wypad na miasto.
Najpierw poszliśmy do domu do góry nogami. Świetne miejsce. Mega śmiechu tam było. Ciężko było ustać na nogach. 

Potem poszliśmy trochę się wyszaleć :)

No i wreszcie zachód słońca :)

C.D.N. :)

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i domek :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zazdroszczę Ci tego wyjazdu :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne wakacje, widzę. :) Zazdro! :)
    Także chciałabym wyjechać nad morze.
    Obserwuję, zapraszam do siebie!
    juliie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dom do góry nogami, świetny ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę morza, widze, że pozytywnie u Was było :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zdjęcia ;) Bardzo podoba mi się Twój blog ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że świetnie się bawiłaś :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachód słońca nad morzem to przepiękny widok! Zawsze chciałam zwiedzić taki dom do góry nogami ;P
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia wyszły :)
    Wpadnij do mnie, jeśli uważasz że blog jest ciekawy zaobserwuj a z chęcią się odwdzięczę :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*