Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 30 sierpnia 2014

Back to school: Pomysły na 2-gie śniadanie #1

Hej :)
Jak każdy lubię czasami zjeść mało zdrowe rzeczy. Ale idąc do szkoły staram się na drugie śniadanie zjeść coś pożywnego. Coś zdrowego. Tak, żebym miała siły i energię na cały pobyt w szkole.
Chciałabym wam pokazać trzy pomysły na drugie śniadanie do szkoły. Zdrowe i pyszne :)

Kanapka z sałatą, serem, pomidorem i ogórkiem. Do tego małe kabanosy i sok jabłkowy.

Mozzarella z pomidorami, batonik musli i woda.

Kanapka z nutellą, jabłko i sok jabłkowy.

Mam nadzieję, że moje pomysły wam się spodobały :)

A wy co jecie na drugie śniadanie w szkole?

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na post! Ja zazwyczaj w szkole jem bułki i piję jakiś sok ;)
    Zdrowe odżywianie w szkole jest bardzo ważne :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł 3 najbardziej mi się podoba ! Ja zazwyczaj jem kanapkę i piję sok albo wodę !
    http://wmy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły. Ja zawsze mam problem z tym, co wziąć do szkoły na śniadanie :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę korzystać z Twoich pomysłów na śniadanie :)

    Zapraszam :
    lusiiblog.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, smacznie! :3
    Wybrałabym zestaw 1 i 3. (nie lubię mozzarelli).

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post , postaram się częściej zaglądać.


    zapraszam do siebie
    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej jem zwykłe kanapki :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam sałatki, smaczne i zdrowe i plus jest taki, że możesz je zrobić z czego tylko chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie wiem co zrobić na drugie śniadanie do szkoły xD Post oryginalny,na pewno wypróbuję twoje pomysły :)
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*