Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 28 sierpnia 2014

Back to school: Za co lubię szkołę :)

Hej :)


Wakacje zbliżają się nieubłaganie ku końcowi. Pogoda już bardziej jesienna niż letnia. Do szkoły wcale mi się nie spieszy. Ale z drugiej strony tęskno mi za moją klasą. I tak po cichutku to jednak się cieszę na tą szkołę. Dni będę miała wypełnione po brzegi. Bo szkoła i treningi. Przyda mi się trochę tej dyscypliny, bo jednak się rozleniwiłam :)


Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Nie lubię narzekać. Dlatego dziś mam dla was post o rzeczach za które lubię szkołę :)


❤Za zakupy na nowy rok szkolny. ❤Za czas spędzany z moją klasą. ❤Za wygłupy na lekcjach. ❤Za zdobywanie nowej wiedzy. ❤Za poznawanie nowych osób. ❤Za różne konkursy. ❤Szkolne dyskoteki. ❤Ciekawe wycieczki. ❤Za długą przerwę na której można się powygłupiać. ❤Za to, że znów będę miała treningi. ❤Za w-f.  ❤Za bibliotekę, z której można wypożyczać ciekawe książki. ❤Za to, że moja szkoła jest bardzo tolerancyjna i przyjazna dla wszystkich. ❤Że mam do niej blisko. ❤Za weekendy, które bardziej się docenia.


 Zdjęcia zostały zapożyczone ze strony weheartit.com
Uwielbiam Hogwart. Kojarzy mi się z wymarzoną szkołą. Dlatego dziś takie zdjęcia :)


 A wy za co lubicie szkołę?

28 komentarzy:

  1. Moje ulubione zdjęcia <3 Zawsze chciałam uczyć się w Hogwarcie xD
    Ja najbardziej lubię szkołę za to, że mogę spotkać się z moimi znajomymi i rozmawiać o wszystkim na przerwach :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam szkołę za kolegów, treningi i inne sprawy. Uważam że dodanie tych zdjęć i zrobienie postu w taki sposób jest rewelacyjne, na prawdę ciekawy i oryginalny, super :) Zapraszam do mnie, jeśli ci się na prawdę spodoba zaobserwuj, będzie mi miło jak będziesz wpadać częściej :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)) Ja też mimo wszystko już trochę tęsknię za moją klasą i nawet cieszę się, że za kilka dni znów do niej wracam :)

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie również Hogwart to wymarzona szkoła i do takiej z chęcią bym poszła. Nawet dużo oddała by tam pójść :)

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam beznadziejną klasę, nic z lekcji nie ogarniam i lekcje zaczynam o 7.00 a autobus do szkoły mam o 6.15. Czego chcieć więcej?! :D
    Pozdrawiam
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje i zapraszam do mnie :*

    Gratuluje! Zostałaś nominowana prze ze mnie do LBA,
    więcej informacji na moim blogu, zapraszam :*
    http://holdmenoow.blogspot.com/2014/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha większosć z twojej listy znajduje się również na mojej zwłaszcza odpały na lekcjach i wygłupy z klasą ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właściwie lubię szkołę za to samo :)
    I Hogwart też uwielbiam ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam hogwart chciałabym się tam uczyć a w przyszłości tam pracować bo to jest nie daleko mojego miasta (mieszkam w Anglii)
    Obserwujemy? Zacznij ja się odwdzięczę ♥
    www.kasiaandblue.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobnie :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, a zdjęcia z filmu "Harry Potter" jeszcze bardziej go udoskonaliły. Akurat ja staram się nie narzekać, ale nie zawsze mi to wychodzi.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię szkołę za to że można spotkać wielu fajnych ludzi :) Bardzo lubię czytać Twojego bloga! Super zrobiony post :) Czekam na kolejny :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry bardzo dziękuję!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też za to lubię szkołę :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*