Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 22 sierpnia 2014

Ewa Farna w Płocku koncert

Hej :)
W jednym z ostatnich postów pisałam, że byłam na koncercie zespołu Enej organizowanym przez Lato z Radiem i Radiową Jedynkę. Enej nie był jedyną atrakcją tego wieczoru, bo koncert dawała też Ewa Farna. Lubię Ewę. Jest fajną osobą, ma świetny głos. Ale to nie do końca moja bajka. Chociaż niektóre piosenki naprawdę bardzo lubię.
Koncert był fajny. Ewa dawała czadu. Ma naprawdę świetny głos. Energia na koncercie ją roznosiła :)
Mam też dla was kilka zdjęć. Nie są tak fajne jak poprzednie, było już dużo ciemniej i staliśmy też dalej. Bo poszliśmy po autografy chłopaków. I jak wróciliśmy to już tłumy pod sceną były. Nie chcieliśmy się przepychać, bo była z nami Roksana.

Długo nie zostaliśmy. Posłuchaliśmy kilku kawałków i pojechaliśmy do domu.

W te wakacje udało mi się być na czterech koncertach. Dwa to te wymarzone :) Kamila Bednarka i Enej. Żałuję, że nie udało nam się pojechać na Woodstock. Ale kto wie. Może w przyszłym roku. Przecież marzenia są od tego, żeby je spełniać :)

24 komentarze:

  1. Uwielbiam Ewę, mimo że nie jest moją idolką, to podoba mi się jej głos i repertuar :)
    Zazdroszczę, że mogłaś jej posłuchać na żywo <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam na jej koncercie, ale rok temu. Było genialnie!

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię głos Ewy, ma na prawdę fajny i mocny głos. Na pewno kiedys pojedziesz na Woodstock! :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij! <3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę :)

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę koncertu! Lubię piosenki Ewy, choć nie jestem jej wielką fanką ;) Chciałabym ją usłyszeć na żywo :)
    Na pewno uda Ci się za rok pojechać na Woodstock!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz na pewno uda ci się pojechać na jej koncert :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę koncertu :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Woodstock ! Marzenie , życze powodzenia w ich spełnianiu!
    Obserwuję i licze na to samo :)
    http://www.sohunex.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś się dobrze bawić :D Ewa ma świetny głos, bardzo ją lubię ;)
    http://hi-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak byłam młodsza to byłam jej wielką fanką :D

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie ją :) mialam kiedys isc na koncert jej ale jakos wyszlo tak ze nie mogłam
    http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie udało :) Ale na pewno będzie jeszcze okazja :)

      Usuń
  11. Chętnie zobaczyłabym taki koncert na żywo :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu pierwszy raz i stwierdzam, że cudownie piszesz, a design bloga przeuroczy!
    + obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*