Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 20 sierpnia 2014

Kino + Zakupy + Kręgle

Hej :)
Wczorajszy dzień minął mi świetnie. Po południu razem z mamą, Roksaną, Mają i jej mamą pojechałyśmy na babski wypad.


Najpierw pojechałyśmy do kina. Mama z ciocią poszły na zakupy, a my we trzy rządziłyśmy w kinie :)
Po seansie poszłyśmy na małe zakupy.

W Pepco kupiłam śliczną tacę, której poprzednim razem nie widziałam.

W New Yorker znalazłam dwie pary jeansów za śmieszne pieniądze. Będą idealne do szkoły.

W H&M kupiłam sportowe topy i gumki do włosów, których wiecznie szukam w domu. Jakimś magicznym sposobem nigdy nie mogę ich znaleźć.

To wszystko z zakupów. Na razie nic więcej mi nie potrzeba. Resztę będę na bieżąco kupować w roku szkolnym.

Nie mogło się obejść bez Pizza Hut :) Uwielbiam tam jeść :)

Po obiedzie pojechałyśmy na kręgle. Spędziłyśmy tam super czas. Było naprawdę świetnie. Ciocia z mamą wymiatały :)

Byłyśmy też na lodach w Macu.

Na sam koniec pojechałyśmy jeszcze na bulwar pospacerować sobie brzegiem Wisły :)

Podsumowując spędziłam naprawdę świetny dzień. I chcę więcej :)

32 komentarze:

  1. Bardzo dawno nie grałam w kręgle ;o

    Obserwujemy? ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) To był pierwszy raz po bardzo długiej przerwie.

      Usuń
  2. Fajne topy :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Obserwujemy? My już. http://wercza-sandra-patka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie, że ciekawie spędziłaś dzień :) Bardzo podoba mi się ta tacka z Pepco, już takiej od dawna szukam. A nie wiesz może czy była taka tylko koloru białego? ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były białe, ale nie były za ciekawe.

      Usuń
  5. Pięknie wygląda ta taca! :)
    Dawno nie byłam na kręglach, chętnie bym się przejechała ;P
    Świetne spodnie ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam od razu musiała być moja :)

      Usuń
  6. Widać, że dzień miałaś bardzo udany :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No, widzę, że zakupy się udały :3. Też bym chciała do kina, najlepiej na horror.

    13 kom na blogu?
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyczekuję na drugą część Darów Anioła :)

      Usuń
  8. uwielbiam takie dni ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że bardzo fajnie się bawiłaś i zakupy się udały :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kupione rzeczy :)
    Eh, brakuje mi takich fajnych dni ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy fajnie, że tak super spędziłaś ten dzień♥
    Zapraszam. Obserwuję i Pozdrawiam♥

    http://olczblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sportowe topy :)

    Zapraszam: lamllepapillon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. udany dzień widzę :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać , że fajnie dzień spędziłaś.
    Fajne zakupy. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*