Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 17 sierpnia 2014

Koncert zespołu Enej ❤❤❤

Hej :)
Wczoraj udało mi się spełnić jedno z największych marzeń :) Radość mnie rozpiera na maksa :) Cieszę się niesamowicie.
Tym marzeniem było pojechać na koncert zespołu Enej :)
 
Mieliśmy jechać na ich koncert do Płocka już w zeszłym roku, gdy grali na Summer Fall Festival. Niestety pogoda popsuła nam plany. W tym roku mimo dziwnej pogody nie było opcji, żeby odpuścić sobie koncert.
 
Enej miał grać na stadionie miejskim w Płocku w ramach trasy koncertowej Lata z Radiem. Pojechaliśmy na niego całą rodzinką, bo cała nasza czwórka ich uwielbia :)
Bawiliśmy się świetnie :) Chłopacy dali czadu. W czwórkę śpiewaliśmy ich piosenki. Było mega :)
 
 
Po koncercie poszłam po autograf i mam zdjęcie z "Lolkiem" ツ
 
:)))

38 komentarzy:

  1. Super! Zazdroszczę, że mogłaś posłuchać tego zespołu na żywo. Znam ich piosenki i na prawdę są świetne. <3 Mam nadzieję, że świetnie się bawiłaś!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koncercie było super :) Chłopacy mają świetną energię i uwielbiam ich piosenki :)

      Usuń
  2. No musiało być super. Koncerty są fajne. :)
    Ciesze się, że udało ci się zrobić zdjęcie z Lolkiem. :)

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie, już chciałabym pojechać na kolejny :)

      Usuń
  3. Pewnie było świetnie :) Zazdroszczę :) Uwielbiam ten zespół!
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że koncert się udał.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam kiedyś na koncercie Enej, oni są świetni! :)
    Zazdroszczę, że mogłaś zrobić sobie zdjęcie z Lolkiem ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko dzięki mamie. Chłopacy rozdawali autografy z drugiej strony niż my byliśmy. Ale mama ich zerknęła i zaraz tam poszliśmy :)

      Usuń
  6. Musiało być genialnie! Sama już raz byłam na ich koncercie. Na prawdę REWELKA ♥

    Zapraszam. Obserwuję i pozdrawiam ☁
    http://olczblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ,że musiało być super ! :) Gratuluję spełnienia marzenia :)
    http://monica98blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia i pewnie koncert był fajny. :)
    Ja za bardzo nie lubię muzyki zespołu Enej :/
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert był naprawdę świetny :)
      Wiadomo nie musimy wszyscy lubić tego samego. Inaczej byłoby strasznie nudno.

      Usuń
  9. Fajne zdjątka ! Również byłam na koncercie Enej ale na Mazurach ! http://wmy-live.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wybrałabym się na ich koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze ♥♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno i Tobie uda się pojechać na ich koncert :)

      Usuń
  13. Zazdro *.* uwielbiam ich ♥
    zapraszam aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Zazdroszczę! Obserwujemy? Daj znać.Zaczęłam współprace ze sklepem sheinside. Możesz poklikać w linki pod ubraniami ? http://aliceerose.blogspot.com/2014/08/wspopraca-z-sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu shinseide u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Co sądzą o obs za obs pisze pod spodem :D

      Usuń
  16. Ale fajnie :D Ja nie przepadam za tym zespołem, ale uwielbiam koncerty.
    Pozdrawiam i zapraszam na 4 post. http://lisia-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie bym tam pojechała, o ile się nie mylę grała tam również Ewa Farna (nad telebimem wisi nawet charakterystyczny x), którą bardzo lubię. Niestety mieszkam na drugim końcu Polski. Jednakże gratuluję spełnienia marzenia! To zdjęcia Twojego autorstwa? :)

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na moją relację z koncertu Eweliny Lisowskiej. Wszelkie opinie i sugestie mile widziane. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewa Farna też dawała koncert. Był bardzo fajny.
      Zdjęcia na koncercie robiła moja mama. Ja jestem za niska i aparat z teleobiektywem jest dla mnie za ciężki. Dlatego na koncertach to zawsze mama robi mi na bloga zdjęcia :)

      Usuń
    2. To wyjaśnia dlaczego zdjęcia są tak dobrej jakości. Gratulacje! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*