Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 7 sierpnia 2014

Ostatni dzień + Pożegnanie z morzem = Wakacje w Łebie cz.5

Hej :)
Jeszcze was trochę pomęczę :) To będzie przedostatni post z wyjazdu do Łeby.

We wtorek od samego rana słońce prażyło. Zaraz po śniadaniu poszliśmy na plażę. Woda była lodowata. Wisiały czerwone flagi i nie można się było kąpać. Szkoda, bo to był nasz ostatni dzień. Chodziłam tylko przy brzegu i to też nie w wodzie, bo po zamoczeniu stóp one normalnie zamarzały.
Opalałam się. Wygłupiałam z siostrą.

Tata zrobił Roksanie kopalnię piasku :)

Wracając z plaży poszliśmy na obiad. Wróciliśmy do siebie, ogarnęliśmy się i poszliśmy na miasto. Taki nasz ostatni wypad. Kupiliśmy pamiątki. Tata chce zrobić taką szklaną kulę z morskimi klimatami.
Poszliśmy do portu. Oczywiście spotkałyśmy panią Wiking. Roksana była mega szczęśliwa.

Jeszcze ostatnie zdjęcie na tle Gryfa :)

Pochodziliśmy po miasteczku. Na plażę już nie szliśmy. Jedynie na zachód słońca portem szliśmy.

Nic jej nie straszne :)

Jak zawsze, gdy jesteśmy nad morzem chodzimy się z nim pożegnać. Taka nasza mała tradycja :)

 Jak wracaliśmy akurat statek Wikingów wypływał w morze. Pani Wiking nas zobaczyła, pomachała nam i pozdrowiła Roksanę :) Jej radość była ogromna :)))
Pospacerowaliśmy jeszcze chłonąc ten nadmorski klimat.
Było naprawdę super :) Jeden z najfajniejszych wakacyjnych wyjazdów :)

C.D.N. :)

29 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i bardzo ciekawy post :)) Widać, że naprawdę miło spędziłaś czas podczas wyjazdu nad morze ;)

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wyjazdu, ja byłam w lipcu w Gdansku i niestety już nigdzie nie jadę:( ps. zapraszam do mnie na konkurs!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niestety już nigdzie nie jadę :(

      Usuń
  3. Super zdjęcia, na pewno był to udany wyjazd :)
    Ja już dawno nie byłam nad naszym polskim morzem.
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo moja koleżanka też byław Łebie <3
    Ja zapraszam do obejrzenia mojego i przyjaciółki pierwszego filmiku na yt. Mile widziany sub i łapka w górę ;
    https://www.youtube.com/watch?v=91QoBAl24OU
    http://czescdomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Ja również zawsze chodzę z rodzicami 'pożegnać się' z morzem ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze :)) ja nigdzie nie byłam na wakacjach

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być fajnie :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne miejsce :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia *-* Widać,że się fajnie bawiłyście,haha! :D
    Ja jak byłam nad morzem na początku wakacji to też często miałam czerwone flagi,przez co nie mogliśmy się kąpać,chociaż ludzie i tak do niej wchodzili,może nie na mocno głębokie ale wchodzić wchodzili i nie straszna im była zimna woda,brrr... ://


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My przez większość pobytu mieliśmy wodę ciepłą jak w jeziorze. Jedynie przez ostatnie dwa dni powiewały czerwone flagi.

      Usuń
  10. super zdjęcia - widzę, że wyjazd udany !:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Morze ma swój klimat, który uwielbiam. Wakacje nad morzem to moja ulubiona forma spędzania wakacji :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że dobrze się bawiłaś, cudowne widoki! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, ze wakacje w pełni udane. :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia :D widać, że świetnie spędziłaś wakacje ;)

    może wspólna obserwacja?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*