Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 9 sierpnia 2014

Powrót + Fokarium + Ikea = Wakacje w Łebie cz.6 :)

Hej :)
Koniec zamęczania was. Dziś szósty i ostatni post dotyczący mojego wakacyjnego wyjazdu :)

Wstaliśmy po 7:00. Zjedliśmy śniadanie i zaczęło się wielkie pakowanie. Poszło nam dosyć szybko.
Po 9:00 już opuściliśmy pokój. Zapakowaliśmy się do samochodu. W Łebie już nie zostawaliśmy, nie szliśmy nad morze. Mieliśmy zupełnie inne plany :) Fokarium i najważniejsze zakupy w Ikea :)


Aaaaa!!!! Rekin nas atakuje :)

Foczki :)

Pokaz. Salt, Lava i Boja w akcji :)

Statek do góry nogami :)

Piraci atakują :)

Miniatury latarni morskich :)

 Byliśmy też w oceanarium 3D, ale tam nie dało się robić zdjęć.
Kupiliśmy kilka pamiątek i pojechaliśmy dalej.

No i wreszcie pojechaliśmy do Ikei. Zakochałam się w tym sklepie. Mają tam świetne rzeczy. Mogłabym wynieść pół sklepu, a najlepiej cały he he :)
Kupiłam tylko kilka rzeczy, ale wrócę na pewno po więcej jak będę urządzała nowy pokój.

Do domu wróciliśmy po 19:00. Stęsknieni za babcią i za Flicką. Na wyjeździe było super, ale tęskniłam bardzo za nimi :) Cudownie było przytulić się do babci i poszaleć z Flicką na ogrodzie :)

THE END :)

22 komentarze:

  1. świetnie spędzony czas, uwielbiam foki, są takie słodkie! <3 Ikea to najlepszy sklep ever! c;

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w fokarium ;)
    Również widziałam kiedyś takie miniatury latarni morskich :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie te foczki :3

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Statek do góry nogami musi być ciekawy :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia! Jeszcze nie maiłam okazji odwiedzić fokarium :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę , że wyjazd był udany . Ciekawe miejsce . Muszę się kiedyś tam wybrać :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie foczki! Genialne foczki :) Czekam na kolejne zdjęcia!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside! Dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czy mi pomożesz? Każde kliknięcie się liczy! Z góry dziękuję!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia :) Widać, że to był zdecydowanie udany wyjazd. Bardzo lubię też jeździć do Ikei. Akurat teraz często tam bywam, ponieważ właśnie urządzam sobie pokój :)

    Pozdrawiam!
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie. Szkoda, że tak szybko się skończyło.
      Ja już nie mogę się doczekać przyszłego roku kiedy będę urządzała swój nowy pokój :)

      Usuń
  9. OO jakie fajne foki i śliczne fotki ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam fokarium♥
    wykonuję DESIGNY, więcej w zakładce 'design' tuż pod moim nagłówkiem :)

    http://HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*