Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 1 sierpnia 2014

Zakupy :) AriZona i Rossmann :)

Hej :)
No i mamy sierpień. Pierwsza połowa wakacji za nami co wcale mnie nie cieszy. Ten miesiąc na pewno szybko zleci i znów zacznie się szkoła :( Szkoda, że wakacje nie mogą trwać do końca września. Byłoby super :)
Tak się zastanawiałam czy zamęczać was kolejną relacją z wyjazdu czy zrobić mały przerywnik. No i stwierdziłam, że jednak będzie przerywnik. Przyda się on i wam i mnie :)

Wczoraj pogoda się u nas popsuła. Może nie aż tak bardzo, bo nadal było gorąco. Ale były burze i deszcz. Zwłaszcza w nocy. Na szczęście od rana nie było tak tragicznie i poszłyśmy z mamą na miasto. Koniecznie chciałam iść do Biedronki, bo miała być w niej AriZona. Zrobiłam mini zapas. Uwielbiam ją, zwłaszcza białą herbatę z borówkami.

Poszłyśmy też do Rossmanna, bo miały być jakieś nowe przeceny. Kupiłam kilka rzeczy z listy, ale nie wszystkie, bo niektórych w ogóle nie było.

Będę się musiała przejść w inny dzień, albo zobaczyć we Włocławku jak tata przyjedzie. Mam zamiar pójść do Empiku w poszukiwaniu kolejnych części Darów Anioła i powoli zacząć kompletować rzeczy do szkoły. Nie chcę iść do szkoły, ale lubię kupować do niej różne gadżety :)

Świetnego weekendu wam życzę :)

30 komentarzy:

  1. Nie tylko ty lubisz kupować różne rzeczy a zwłaszcza do szkoły . U mnie akurat nie ma tego napoju ciekawe dlaczego :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz AriZona jest chyba w każdej Biedronce :)

      Usuń
  2. Mam ten balsam bardzo fajny ;) Szkoda ze ja juz do szkoly nie chodze bo strasznie lubilam kupowac wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo- lubię przygotowywać się do szkoły, ale nie chodzić do niej ;D
    Również najbardziej smakuje mi Arizona 'blueberry white tea' ;)
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że miałaś udane zakupy :) Fajne rzeczy ^^ Muszę niedługo kupić arizonę, bo nigdy nie piłam xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pyszna. Szkoda tylko, że dostępne są tylko te same smaki i nie ma nic nowego.

      Usuń
  5. Uwielbiam Arizonę, niestety tutaj u mnie bardzo trudno ją znaleźć. Planuję zrobić taki sam zapas jak twój podczas pobytu w Polsce ^^ Rossmann to super sklep ! <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie piłam nigdy Arizony, bo u mnie w pobliżu nie ma, gdzie kupić ;))
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Arizonę, ale jedynym smakiem, który mi nie przypadł jest ten w niebieskim opakowaniu :))
    Uwielbiam relacje z wakacji w Twoim wydaniu więc zrób ich kilka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze kilka tych relacji zostało :)

      Usuń
  8. widzę typowe zakupy ;)
    wiadomo, że każdy chciałby mieć dłuższe wakacje ale niestety..
    btw druga część darów anioła ma wyjść w kinie jeszcze w tym roku z tego co słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw chcę przeczytać książki :P

      Usuń
  9. Ja też lubię przygotowania, nie lubię chodzić haha :D
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Arizona !! mniam ;) fajne zakupy takie typowe :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było uzupełnić po wyjazdowe braki :)

      Usuń
  11. Haha zgadzam się ,kupowanie tych wszystkich gadżetów zanim szkoła się zacznie jest świetne ,no jak się już zacznie i trzeba chodzić to już mniej fajnie ;(.
    Ja nie piłam tej "blueberry white tea" i wydawało mi się ,że ta z granatem najlepsza ,ale muszę w takim razie tamtą spróbować też :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio wszyscy polecają te napoje - muszę je wreszcie spróbować :) A co do przedszkolnych zakupów - od dawna ich nie robię, mam tak zwany jeden zeszyt do wszystkiego i długopis. Ale jak byłam młodsza też je uwielbiałam :)

    Serdecznie zapraszam do siebie - http://www.lefffka.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobisz post o rzeczach do szkoły ? Masz aska ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie post o rzeczach do szkoły :)
      Nie mam aska.

      Usuń
  14. Zapewne już o tym wspominałam, ale uwielbiam Arizone! :) Co do kosmetyków, mam taki peeling do ciała tutti frutti, tylko w tubie ;) Jeśli o szkołę chodzi, nie mam ochoty do niej iść, nawet kupowanie przyborów przestało przynosić mi frajdę ;)
    Zapraszam do mnie, nowy post :) // http://pretty-amazement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakos nie przepadam za Arizona ale butelki maja ładne hehe
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy lubi co innego i super :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*