Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 1 września 2014

Back to school: Rozpoczęcie roku szkolnego OOTD :)

Hej :)
No i nadszedł ten 1 września. Wakacje w tym roku minęły mi strasznie szybko. Dopiero co odbierałam świadectwo, a tu już czas wracać w szkolne progi.
Jak zobaczyłam moją klasę to się ucieszyłam na ten powrót. Fajnie było ich znów zobaczyć.
Poznaliśmy nową wychowawczynię. Bardzo sympatyczna. Nowy plan też jest ok. Nie kończę bardzo późno, a to najważniejsze. Zwłaszcza, że zaczną mi się treningi. W poniedziałki, środy i piątki karate. W sobotę disco dance i hip-hop. Mam też zamiar zacząć chodzić na dodatkowy angielski. Bardzo lubię ten język i chciałabym się go dobrze nauczyć. 

Po powrocie do domu zabrałam się za podpisywanie zeszytów i książek. Wcześniej nie miałam na to ochoty. Trochę się boję, bo dużo nowości mnie czeka. Nowe przedmioty, nowi nauczyciele. Ale dam radę :)

 
Marynarka: Cropp / Koszula, spódniczka, buty, torebka: nn

A wy jesteście gotowi na powrót do szkoły?
Cieszycie się czy raczej nie bardzo?

Życzę wam i sobie udanego roku szkolnego. Mam nadzieję, że go przetrwamy :)

28 komentarzy:

  1. Na pewno dasz radę! :)
    Ja już jestem gotowa na powrót do szkoły, nawet mam wszystko spakowane ;D
    Piękna stylizacja!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolałabym jeszcze miesiąc wakacji :D
    Świetne zdjęcia :>
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo sukcesów w nowym roku szkolnym! :) Dobrze że wychowawczyni jest miła bo przecież to najważniejsze. Cudowny strój! :)

    Poklikasz w linki Sheinside? Serdecznie dziękuję <3 http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/08/jesienny-przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie mamy fajnych nauczycieli, więc nie jest źle. Przynajmniej jak na razie :)

      Usuń
  4. Super stylizacja ;-)

    Obserwacja za obserwacje?
    Daj znac u mnie ;-)

    Zapraszam na konkurs
    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :) na pewno dasz radę !

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ślicznie :) zapraszamy www.life-plaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja <3
    Zapraszam do mnie - http://happily-mrsmalik609.blogspot.com :)
    ( Jeśli jesteś zainteresowana obs za obs - Zaobserwuj mnie i odpisz u mnie w kom a ja z przyjemnością zaobserwuję również Ciebie ) Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj zobaczyłam swoją nową klasę i wychowawczyni, puki co zapowiada się całkiem fajny rok, wszyscy mili więc może z tą klasą będę się lepiej dogadywać ;) Na pewno dasz radę z nowymi przedmiotami ;) Życzę powodzenia ** Ślicznie wyglądasz :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, i stylizacja na rozpoczęcie roku śliczna! Powodzenia w szkole :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w szkole, mam nadzieję że się odnajdziesz.
    Każdemu z nas będzie teraz ciężko ale kiedy wpadniemy w rutynę to wszystko będzie łatwiejsze^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wakacje minęły niesamowicie szybko :( ślicznie wyglądasz :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*