Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 16 września 2014

Festiwal Lipa czyli Rockowe Zakończenie Lata 2014 :)

Hej :)
Jak widzicie bardzo mało mnie w ostatnich dniach. Cały czas żyję szkołą, zajęciami dodatkowymi. A jak jest wolniejsza chwila to nawet nie włączam laptopa tylko spędzam czas z przyjaciółmi. Muszę się wbić w ten nowy rytm. Co nie jest łatwe, ale staram się. Jakieś przeziębienie mnie atakuje. Ach wszystko na raz :(
 Ale dziś nie o szkole będzie, a o festiwalu na którym byłam jeszcze w wakacje :)
Przez to całe zabieganie nie miałam kiedy napisać tego posta. Ale już jest :)

Od kilku lat w moim mieście jest organizowany rockowy festiwal na zakończenie lata. Można powiedzieć, że jest on taki kameralny. Ale ja go bardzo lubię. Można poznać nowe zespoły. Posłuchać dobrej muzy. Spędzić fajnie czas. 
Ja na tym festiwalu byłam drugi raz. W zeszłym roku wyciągnęła mnie mama, która słucha rocka. Teraz już nie musiała mnie wyciągać :)
Festiwal składa się z dwóch części.

Pierwsza to część konkursowa, która zaczynała się o 15:00. W zeszłym roku poszłyśmy tak w połowie. W tym tego błędu nie popełniłyśmy i poszłyśmy od razu na samo rozpoczęcie :)


Transfuzja
Bardzo fajnie grali. Tak ostro. Muzycznie super. Jedyny minus to wokalista. Przy takiej muzie za słaby i za cichy wokal.

Menace
Jeden z najfajniejszych zespołów. Świetna ciężka muza i wokal :) Zajęli trzecie miejsce zdobywając Małą Lipę

Laybat
Było ok. Ludzie szaleli :)

Mała przerwa na konkurs dla publiczności :) Nawet gdzieś tam mnie widać :)

Acetylen
Zupełnie mi się nie podobali. Sztywniaki takie, a wokalista świrował jakby nie z tego zespołu był. Bez sensu.

Reversed Time Line
To zespół, który podobał mi się najbardziej. Na Lipie byli już w zeszłym roku i od tamtego czasu bardzo mi się podobają. Szkoda, że znów nie zostali docenieni :(

Adrian Leverkuhn
Ten zespół to jakaś masakra. Jak zaczęli grać to ludzie zaczęli się rozchodzić. A jak skończyli to brawa były takie jakby ich nie było. A dostali wyróżnienie za tworzenie innej muzy czyli Spec Lipę. Porażka.

The Grizzly Ambulance
Jedyna wokalistka na Lipie. Całkiem fajnie grali. Wokal też spoko.

Reszta Pokolenia
Mnie się nie bardzo podobali. Ich muza jakoś do mnie nie przemówiła. Fakt grali bardzo mocno, najmocniejszy punk rockowy wokal. No i wygrali Niezłą Lipę

Moove
Nawet ok. Oni zajęli drugie miejsce zdobywając Typową Lipę

Po części konkursowej i ogłoszeniu wyników wystąpił zespół, który wygrał rok temu. Ale my już nie zostałyśmy na tej części.
Gwiazdą wieczoru był zespół Muchy, ale ich muza jakoś mnie nie kręci. Dlatego całą resztę sobie odpuściłyśmy :)

Podsumowując na Lipie nie było lipy :) Fajnie się bawiłam i już nie mogę się doczekać kolejnej Lipy :)

24 komentarze:

  1. Coś mało tych osób było ;) Ja rocka nie słucham- zdecydowanie inne klimaty ale na coś podobnego bym z chęcią poszła! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osób było sporo, po prostu brak zdjęć widowni :P

      Usuń
  2. Nigdy jeszcze nie miałam okazji być na takim festiwalu :) Musiało być świetnie!
    Mnie również atakuje jakieś przeziębienie ;/

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa fotorelacja :)

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Było świetnie :)
      http://perypetieoliwii.blogspot.com/

      Usuń
  5. nie jestem fanką takiej muzyki , ale cieszę się, że się świetnie bawiłaś;)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest tak czasem posłuchać nieznanych artystów ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;) Fajny blog i ciekawe posty :* Serdecznie zapraszam Cię również na mojego bloga halloweenismylife.blogspot.com Pozdrawiam i życzę wielu przyjemnych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałaś tam fajnie spędzić czas. Trzymam za Ciebie kciuki, abyś odzyskała chęci i znalazła czas także na bloga w roku szkolnym choć z własnego doświadczenia wiem, że jest to niezwykle trudne.

    Pozdrawiam
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie wracam :)
      Dziękuję za wsparcie :-*

      Usuń
  10. Smutne, że w pierwszej części na scenie było więcej osób niż na scenie, ale dzięki temu powstały świetne zdjęcia, z których widać, że zespoły naprawdę pasjonują się muzyką.

    Zapraszam również do mnie - relacja z koncertu Natalii Szroeder. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzi było naprawdę dużo, ale ich nie widać bo siedzieli za mną :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*