Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 11 września 2014

Pierwszy tydzień :)

Hej :)
 Wybaczcie, że ostatnio mnie mało. Nie mam nawet czasu usiąść do laptopa, bo ciągle coś. Niestety teraz pewnie posty nie będą się pojawiały tak regularnie. Staram się tak często do was zaglądać jak to tylko możliwe. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Muszę się w tym wszystkim odnaleźć. 

Pierwszy tydzień nowego roku szkolnego za nami. Nie wiem jak u was, ale mój był dosyć stresujący. Nowa wychowawczyni, nowi nauczyciele, nowe przedmioty.
Ciągle jakieś obowiązki. Z czasem mam wrażenie się nie wyrabiałam. Ogarnąć to wszystko nie było łatwo. Ale teraz jest już ok. Mam bardzo fajnych nauczycieli. Nowe przedmioty mi się podobają. Nie jest źle. Z klasą jak zawsze na wesoło. Do domu coś już zadają, ale nie jest źle. Przynajmniej jak na razie.

W poprzednią środę zaczęły się już treningi z karate. Fajnie wrócić na matę i dawać z siebie wszystko. Tęskniłam za moją grupą :)

W czwartek miałam pierwszą lekcję dodatkowego angielskiego. Taki bardziej sprawdzian. Poszło mi fajnie. Wyrównany miałyśmy poziom z dziewczynami. We wtorki będę miała zajęcia.

Teraz jeszcze tylko czekam do października aż zaczną się zajęcia taneczne. Zastanawiałam się czy sobie nie odpuścić disco dance. Jednak sporo nowych rzeczy doszło i zastanawiam się czy dam radę to wszystko pogodzić. Czy mi starczy sił i energii. Po rozmowie z mamą stwierdziłam, że nie odpuszczam i dalej będę chodziła na disco dance i hip hop. A jak nie będę dawała rady to wtedy sobie odpuszczę.
No zobaczymy? :) 

Weekend minął mi bardzo fajnie. Tata zrobił nam niespodziankę i przyjechał na te dwa dni.
Pojechaliśmy do Torunia. Akurat trafiliśmy na pierwsze święto piernika :)

Bliska mi osoba miała imieniny, trzeba było to uczcić :) Przy okazji był jeszcze jeden powód do świętowania. Bo mama wreszcie zdecydowała się iść na prawo jazdy i zdała za pierwszym razem. Jestem z niej bardzo dumna :)
Pojechaliśmy na sushi, które jadłam pierwszy raz. Było przepyszne. Coś niesamowitego. Polecam jak macie okazję wstąpić do Domu Sushi. Obłędne jedzenie.
Spacer też był. Bardzo fajny dzień :)

W niedzielę pojechaliśmy z samego rana na grzyby. Tym razem zebraliśmy ich dużo więcej :) Fajnie tak było pochodzić po lesie. Uwielbiam takie chwile.

A wam jak mijają te pierwsze dni nowego roku szkolnego?

16 komentarzy:

  1. mi nawet szybko zleciały :) OBSERWUJĘ :) http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Zawsze chciałam jechać do Torunia ;)
    Nie miałam okazji jeszcze spróbować sushi, choć na pewno kiedyś się skuszę :)
    Ja również będę chodzić na zajęcia taneczne!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w nowym roku szkolnym :)
    Fajnie, że trenujesz i aktywnie spędzasz czas.
    Piękne zdjęcia, ja już daaaawno nie byłam w Toruniu.
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszne zdjęcia :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też mało korzystam z komputera bo ciągle coś mi wypada ;/ pozytywne zdjęcia :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jeszcze wakacje więc na luzie. Nie warto rezygnowac z zajęć dodatkowych, przyzwyczaisz się i wszystko ze sobą pogodzisz :D

    http://pozytywizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/2014/09/sheinside-jesien.html♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*