Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 7 września 2014

Ulubieńcy sierpnia :)

Hej :)
W sierpniu miałam zdecydowanie więcej ulubieńców niż w lipcu. 

Kosmetyczni ulubieńcy :)

Krem do ciała Isana, którego ja używałam jako maski do włosów. Świetnie odżywia włosy. Są po nim miękkie i lśniące.

Peeling z Hean natura. Ślicznie pachnie. Jest drobny i delikatny. Ale dobrze wygładza :)

 Balsam do ust Nivea. Uwielbiam ten zapach. Dobrze nawilża.

Niekosmetyczni ulubieńcy :)

Borówki

Poziomki i truskawki z mojego ogródka.

Mrożona kawa

AriZona

Serial Heartland czwarty sezon 

Książka "Dary Anioła. Miasto Kości". Film jest świetny, ale książka jeszcze lepsza :)

Koncert zespołu Enej. Było genialnie.

Gra w kręgle na xbox i w kręgielni :)

Festiwal Lipa Rockowe Zakończenie Lata. Było dużo fajnych zespołów :)

 A wy jakich mieliście ulubieńców w sierpniu?

24 komentarze:

  1. Uwielbiam Arizonę, to jeden z moich ulubieńców :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heartland lubię czytać bo jest seria książek :) . Znam jeszcze krem Isana tylko w wersji oliwkowej. Wystarcza na całe wieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest :) Już całą przeczytałam :)

      Usuń
  3. Właśnie kończę czytać miasto kości :) Świetna książka ^^ Fajni ulubieńcy :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Arizona to jeden z moich ulubieńców :)
    kolejnym są tak jak u ciebie borówki, których krzaczki posiadam w swoim ogródku :)


    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam ten peeling ale jeszcze nie wypróbowałam:))
    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moimi sierpniowymi ulubieńcami również są borówki i maliny <3
    Dużo słyszałam o tym kremie do ciała, muszę go kiedyś wypróbować ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Dary Anioła i Arizonę :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Isana ma bardzo dobre kremy. No i tanie, a to się chwali :)

    Pozdrawiam
    trytosaveit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też widziałam ten film a borówki kocham!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm truskawki i borówki, zdecydowanie też moi ulubieńcy :) Ten film jest świetny <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten peeling cukrowy!!

    http://pastelovaszarosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę poziomek w ogródku, uwielbiam te owoce <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*