Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 23 listopada 2014

Foto Mix :)

Hej :)
Witam was w ten niedzielny wieczór :) 
Nie było mnie dłuższy czas. Trochę porządków na blogu zrobiłam w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że te małe zmiany wam się podobają? 
U mnie pozytywnie i negatywnie. Jak to chyba u każdego lepsze i gorsze dni. O tych gorszych nie będę się rozpisywać. Spędziłam wczoraj fajny czas z przyjaciółmi. Tata był na weekend. Super czas spędziliśmy. Z mamą na małych zakupach byłam. Pokupowałyśmy takie pierdółki już w klimatach świątecznych. 
Na karate intensywny czas. Dużo treningów i tak dalej. Przygotowuję się do zawodów. Już się ich nie mogę doczekać. Bo nie byłam na żadnych od ponad roku. Tak mnie zniechęcił były trener. Teraz w nowym klubie jest super. Motywacja jest. W Mikołajki trzymajcie za mnie kciuki :)
 
❤ Flicka

 ❤ Kakao w nowym świątecznym kubeczku :)

❤ Nowe kimono na zawody :) A ochraniacze na treningi :)

❤ Słodziaki :)

 ❤ Małe zakupy do szkoły

❤ Świąteczne klimaty :)

❤ I na koniec ja z dziś :)
 
Piszecie już swój "list do Mikołaja" he he :) Ja zaczynam tworzyć swoją listę. Niedługo mam zamiar podzielić się nią z wami na blogu :)

14 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*