Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 26 listopada 2014

List do Mikołaja :)

Hej :)
Ostatnio wspominałam wam, że mam zamiar napisać "list do Mikołaja". W naszej rodzinie od zawsze takie listy się pisało. Mama do tej pory pisze co roku swój :) Taka nasza mała rodzinna tradycja. Jedna z wielu.
Siostra ma sześć lat i nadal wierzy w Mikołaja. Czasami nieźle ją wkręcam. Fajnie czuć się dzieckiem w te magiczne dni. U nas zawsze jest super nastrój. Rodzice dbają by było wyjątkowo. 
W tym roku moja lista marzeń nie jest długa. Są to rzeczy, które bardzo chciałabym dostać. 

Książka Harry Potter i insygnia śmierci

Plecak z Cropp

Gra na Xbox

Tarcza treningowa

Rękawice
 
Torebka

 Perfumy One Direction

A wy co chcielibyście dostać na gwiazdkę?
Ciekawa jestem kto w waszych regionach przynosi wam prezenty w Mikołajki i Wigilię?
Bo u mnie w Mikołajki i Wigilię prezenty przynosi Mikołaj :)

48 komentarzy:

  1. Skąd jest ta torebka na dole w lewym rogu? Piękna, a to również element mojego listu do Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna lista, ja jeszcze nie wiem co chcę dostać, muszę się porządnie zastanowić :))!

    Proszę o klik w banner od SheInside :)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki ten plecak ♥ Ja też bym chciała dostać jakąś grę na xbox360 :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I looooooove harry potter, its so fantastic!!

    I would love to invite you to my big Kerastase Giveaway!!
    Choose your favourite products and win them!!

    Join my Kerastase Giveaway here

    Xoxo Colli

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę Harry Potter i Insygnia Śmierci dostałam pięć lat temu na dzień dziecka xddd . Ja bym chciała dostać gitare elektryczną ;)))))
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny jest ten plecak! :) Uwielbiam Harre'go ♥
    Ja chciałabym dostać płytę Taylor Swift, statyw do aparatu oraz książki i ciuchy ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny plecak :)
    Ja bym przede wszystkim chciała dostać pieniądze, wtedy kupiłabym sobie dokładnie to co chcę :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę dostawać prezenty. Wtedy wiem, że ten ktoś myślał o mnie wybierając prezent. Kasa jest fajna na urodziny czy inne okazje.

      Usuń
  8. Swietny post. Ja tez juz pomalu pisze swoja liste prezentow, ktore chcialabym dostac na swieta :) Jednak nie tylko one sie w tym czasie licza, prawda. Pozdrawiam.

    zapraszam do siebie : kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny plecak!
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Harry Potter" to cudowna książka. Ja właśnie jakąś książkę bym chciała dostać :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna lista :)
    Mam nadzieję, że dostaniesz wymarzone prezenty :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż mam 15 lat i tak będę pisała jutro list :) To wspaniale uczucie móc cofnąć się do tych magicznych czasów :)

    http://projectkaro.blogspot.com/
    Obserwujemy? Jeśli tak – zaobserwuj i poinformuj mnie o tym  No i oczywiście czekaj na rewanż z mojej strony.
    Pozdrawiam, Karo

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/hallo-kitty.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się wygląd twojego bloga :) Bardzo ciekawie piszesz :) Oby tak dalej :*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://roxyamazinglife.blogspot.com/2014/11/autumn_14.html

    Pozdrawiam, Roksana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna lista ;) Ja w mojej wypisałam tylko kilka książek i płyt ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały plecak *-*

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chciałam perfumy Ma Vie Hugo Boss.
    już mam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię czasem, poczuć się jak dziecko i na święta napisać taki list haha :)
    A co do listy, to bardzo fajna, szczególnie plecak jest rewelacyjny..

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfumy One Direction, dobry wybór! Ja jeszcze nie mam żadnej listy dla mikołaja :(
    Obserwuję, mam nadzieję że jeśli spodoba ci się mój blog to ty też go zaobserwujesz :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny plecak, mam nadzieje, że dostaniesz wymarzone prezenty :)
    Do mnie już Mikołaj nie przychodzi niestety :P
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzą rodzice pod postacią Mikołaja :P

      Usuń
  21. super blog !!! Obserwuje ;* Też do tej pory pisze listy... bardziej to pomagam dla młodszego brata je napisać :) Wpadnij na mojego bloga !!! jak coś ci się spodoba zaobserwuj... zaczynam od nowa :) pozdrawiam

    lady-susana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą książkę i uwielbiam ;) Ja bym chciała dostać lustrzankę, ale niestety to za drogi prezent i sama na niego składam. :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/11/kimono-white.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostanę lustrzankę mojej mamy, bo ma dostać nową od Mikołaja :P

      Usuń
  23. Słodki plecaczek:) Ja pod choinkę chcę aparat na zęby i marzę o iphonie 6:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna tradycja. Niby taka dziecinna, ale rzeczywiście można poczuć się jak dziecko.
    Ja tak naprawdę nie wiem co bym chciała w tym roku dostać.

    Obserwuję.
    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię poczuć się dzieckiem w te dni. Zwolnić trochę ten pęd :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*