Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 6 listopada 2014

TAG: Tylko jedno słowo :)

Hej :)
Jeszcze przetrwać jutrzejszy dzień i długi weekend :) Cieszę się na niego podwójnie, bo we wtorek mam urodziny :) Fajnie, bo przyjedzie tata i najbliższe dni spędzimy razem :) Rodzice mają jakieś plany, ale nie chcą nic zdradzić. Ciekawa jestem jaka będzie niespodzianka.
Niestety z tego tygodnia nie mam zdjęć. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Nadrobię w następnym poście.

Mam też dla was tag, bo dawno żadnego nie było.

 Gdzie jest twój telefon?
Biurko

Twoje włosy?
Delikatne

Twoja mama?
Przyjaciółka

Twój tata?
Kochany

Twój ulubiony przedmiot materialny?
Telefon

Twój sen z zeszłej nocy?
Fajny

Twój ulubiony napój?
Soki

Twój wymarzony samochód?
Kabriolet

 Pokój, w którym teraz jesteś?
Mój

Twój strach?
Pająki

Kim chciałabyś być za 10 lat?
Sobą

Jaka nie jesteś?
Egoistką

Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą teraz wykonujesz?
Kąpiel

Co masz na sobie?
Piżamę 

Ulubiona książka?
Potter

Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Kanapka

Twoje życie?
Fajne

Twój nastrój?
Pozytywny

Twój przyjaciel?
Mama

O czym teraz myślisz?
Weekend

Co teraz robisz?
Piszę

Twoje lato?
Najlepsze

Co jest w twoim telewizorze?
YT

Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Teraz

Kiedy ostatni raz płakałaś?
Dawno

Szkoła?
Lubię

Czego teraz słuchasz?
1D

Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Zakupy

Wymarzona praca?
Dentysta

Twój komputer?
Laptop

Za oknem?
Ciemno

 Zima?
Zimna

Wakacje?
Kocham

Miłość?
Trudna

Życzę wam udanego długiego weekendu :-*

22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten tag XD Chce więcej tag'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag, nigdy takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Pottera ♥! Serio chciałabyś być dentystą? ;p

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/11/szpital-powrot-goofy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super krótki i ciekawy tag ;)
    Może sama taki kiedyś zrobię ;)
    Mogę prosić o jeden komentarz tu:

    http://carlyandcarly1.blogspot.com/2013_06_26_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo fajny tag, ciekawe odpowiedzi :))

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten tag! Nie wiem czy umiałabym na niektóre pytania odpowiedzieć tylko jednym słowem :D

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny tag który lubię :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;) Dziś trafiłam tu i tak się zastanawiam ile masz lat :)) Nie musisz odpowiadać jak nie chcesz ;)
    Pozdrawiam :33

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie tagi

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*