Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 30 listopada 2014

Ulubieńcy listopada :)

Hej :)
Listopad się kończy co bardzo mnie cieszy, bo uwielbiam grudzień. 
Dziś przychodzę do was z ulubieńcami listopada. Jest ich dosyć sporo.

Kosmetyczni

 Żel do mycia Dove

Balsam do ciała Dove. Uwielbiam go. Skóra jest po nim tak fajnie nawilżona. I super pachnie.

Żel antycelulitowy Tołpa planet nature

Żel do mycia twarzy Nivea

Tonik Mixa. To już moje piąte opakowanie.

Szampon do włosów Babydream. Jest idealny. Wreszcie moje włosy się tak szybko nie przetłuszczają. Po innych musiałam myć głowę co dwa dni. A teraz nawet co 3-4 :)


Krem do ciała Isana. Ja używam go jako maski do włosów. Jest świetny.

 Niekosmetyczni

Najlepsze śniadanie. Rogalik i kakao z bitą śmietaną :)
 
 Herbata Lipton Green tee mandarynka z pomarańczą.

 Skittles

Książka "Ania z Zielonego Wzgórza"

Film" Dracula historia nieznana"

Piosenki
One Direction "You and I"
Ariana, Nicki, Jessie "Bang Bang"
Ariana Grande "Love Me Harder"
Iggy Azalea feat Rita Ora "Black Widow"

Jakich wy mieliście ulubieńców listopada?

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy ^^ Przez ciebie naszła mnie ochota na kakao haha ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Miksy używam płynu micelarnego, jest niezawodny! Żele pod prysznic Dove towarzyszą i odkąd byłam małym dzieckiem.
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz moze czy ten babydream zawiera SLS?
    Tez uwielbiam ariane, a mimo ze nie slucham 1D to ich piosenki sa super.
    Swietni uluboency!
    Zapraszam na codzienny BLOGMAS od 1 grudnia
    only-dreams-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On zawiera SCS niestety :(
      Dzięki :) Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  4. zadnego z tych przedstawionych kosmetykow nie mialam;p moimi ulubiencami mesiaca sa kosmetyki z under twentyy;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię krem BB z under twenty :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te piosenki! ♥
    Nigdy nie używałam tych kosmetyków ;) Pyszne śniadanie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy! Ja w tym miesiącu nie znalazłam chyba żadnego :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo w tym miesiącu nie miałam problemu z ulubieńcami. Za to w poprzednim jakoś tak kiepsko było.

      Usuń
  7. o, ja również uwielbiam Black Window :)
    świetnie ulubieńcy, muszę wypróbować ten tonik i odzwyczaić się od under 20 haha
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik jest bardzo delikatny, ale dobrze oczyszcza :)

      Usuń
  8. Z tym babydream mogłoby wypalić również w moim przypadku. Może czas zainwestować wreszcie w coś mniej 'profesjonalnego'.
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również używam tego żelu pod prysznic i po prostu go uwielbiam.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z Dove bardzo lubię balsam pod prysznic i również lubię te same piosenki ^^ i uwielbiam skittles <3
    pozdrawiam http://stylcarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te same piosenki co ty, super post :D

    Mój blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta herbata jest przepyszna ♥ uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  13. śniadanie <3
    lista moich ulubieńców jest meega długa ;) dużo by pisać ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że lubimy te same piosenki :) Ja z tych kosmetyków używałam jedynie toniku z nivea i jest z niego bardzo zadowolona. Mmm pyszne śniadanie. Aż naszła mnie ochota na kakao.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba wyprobuje tolpe :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*