Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 12 listopada 2014

Urodziny :)

Hej :)
Jak ja lubię środy. Mamy wtedy mało lekcji i bardzo wcześnie jestem w domu. Szkoda tylko, że zawsze na ten dzień mam najwięcej nauki :(
Po tej dłuższej przerwie ciężko było wstać do szkoły. Za to z długiego weekendu jestem bardzo zadowolona. Urodziny minęły mi świetnie. Nie robiłam imprezy tak jak rok temu. Jakoś nie miałam chęci. Ale i tak goście wczoraj dopisali :) 
W poniedziałek przyjechała do mnie przyjaciółka na cały dzień. Została też na noc. Było super. Ostatnio nie mamy dla siebie za dużo czasu. A teraz mogłyśmy to nadrobić :)
Grałyśmy w gry na xboxa, wygłupiałyśmy się, oglądałyśmy filmy, filmiki na yt. Totalny luz. 
Sam dzień urodzin był super. Do południa była u mnie jeszcze Ola. Przyszła też prababcia. A popołudnie to już mega. Przyjechali moi przyjaciele Maja i Daniel. Odwiedziła mnie Magda. Szaleliśmy do wieczora.
 Dostałam od wszystkich bardzo fajne prezenty. Dużo książek, które uwielbiam. Będę miała co czytać :) Dostałam od babci najnowszą część Heartland, jedną z części Harrego Pottera i kasę. Od rodziców też kasę, perfumy i najnowszą część Darów Anioła :) Jednym z najfajniejszych prezentów była gra Diablo od siostry :) Sporo tego wszystkiego było.
Cieszę się, że tyle osób o mnie pamiętało tak sami z siebie <3

Dziękuję wszystkim za życzenia :-*

8 komentarzy:

  1. Świetne prezenty dostałaś! Życzę Ci spóźnione Wszystkiego Najlepszego <3

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki miałaś pyszny torcik :D Ja muszę właśnie zakupić najnowszą część Darów Anioła ;)
    + poklikasz u mnie w najnowszym poście w linki? Będę wdzięczna ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze kupić Dar Anioła wszystkie tomy!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam - jak ja uwielbiam torty ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*