Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 26 grudnia 2014

LBA 3w1

 Hej :)
Dziś przychodzę do was z zupełnie innym postem niż planowałam. Nie miałam na niego czasu. A musi być dopracowany. Dlatego postanowiłam, że odpowiem na pytania z LBA. Ostatnio byłam nominowana przez trzy osoby. Dlatego 3w1 :)
Miłego czytania :)
 
Nominowana przez http://mysmilelile.blogspot.com/

1. Czy masz jakieś obsesje?
Nie

2. Ile czasu przygotowujesz się do szkoły?
Około 30 minut.

3. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?
Bo lubię pisać. Podobały mi się blogi innych. Za namową mamy założyłam swój.

4. Ulubiona marka kosmetyków?
Dove

5. Ulubiona youtuberka?
ssarusska

6. Co najbardziej lubisz w świętach?
Czas spędzany z rodziną.

7. Jak myślisz ważniejszy jest wygląd czy charakter?
Charakter.

8. Ulubiony smak z dzieciństwa?
Kotlety mielone.

9. Co kojarzy Ci się ze świętami?
Choinka, pierniczki.

10. Ulubiony film?
Harry Potter cała seria.

11. Spódniczki czy spodnie?
Spodnie.

Nominowana przez http://wi-fi-princesss.blogspot.com/

1.Dlaczego postanowiłeś/aś założyć bloga?
Bo lubię pisać. Podobały mi się blogi innych. Za namową mamy założyłam swój.

 2.Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt?
Na początku grudnia.

   3.Słowo które najlepiej Cię opisuje?     
          Spokojna.

4.Ulubiona bajka z dzieciństwa ?      
Scooby Doo          

 5.Czy masz ulubionego bloga?        
Lucy            

 6.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?  
Bez karate. 

     7.Znajdujesz na ulicy 50 zł - co z nimi robisz?
Jeśli nie ma adresu właściciela to chowam do skarbonki.

8.Jaką komedię polecasz?
Marley i Ja                          

              9.Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na bloga?
Z głowy.

10.Ulubiona pora roku? i dlaczego?       
Lato. Bo jest ciepło i są wakacje :)      

       11.Najpierw książka potem film czy odwrotnie?
Najpierw książka, potem film. Chociaż zdarza się odwrotnie.



Nominowana przez http://stylcarly.blogspot.com/

1. Jaki jest twój Must Have na zimę?
Ciepły sweter

2. Czy lubisz święta? Jeśli tak to co w nich lubisz?
Uwielbiam święta. Czas spędzany z rodziną. No i oczywiście prezenty.

3. Jaki jest twój ulubiony film/serial?
Film Harry Potter cała seria. A serial Heartland.

4. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Toniku.

5. Czy masz jakiś sprawdzony prezent na święta?
Dobra książka.

6. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od grudnia zeszłego roku.

7. Masz jakieś postanowienie noworoczne? Jakie?
Być lepszą wersją samej siebie.

8. Jaki kosmetyk mogłabyś polecić?
Balsamy Dove

9. Jakiej piosenki najczęściej słuchasz?


10. Skąd czerpiesz pomysły na bloga?
Z głowy.

11. Jak często zdarza ci się spóźniać?
Wcale.

Sama nie nominuję nikogo.

Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni ze świąt :)

22 komentarze:

  1. Uhu, pamiętam, że na Marley i Ja to ja się nieźle wypłakałam, bo wiesz.... No piesek, jak tu nie płakać xD Nie no a tak na serio to bardzo fajne odpowiedzi, no i gratuluję aż 3 nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra post!
    aweja-o-wszystkim.blogspot.com
    Zapraszam!
    Zoslia.

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze jedno. Czy zrobisz post o tym co dostałaś pod choinkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym filmem również jest HP <3
    Gratuluję aż trzech nominacji! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam Lucy!:)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji, również czytam bloga Lucy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji.
    Tak, Harry Potter najlepszy. <3

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis zapraszam do mnie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny tag

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że odpowiedziałaś na TAG pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*