Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 2 grudnia 2014

Pierwsze urodziny bloga + OOTD :)

Hej :)
O dziwo w ostatnim czasie moja organizacja się poprawiła i mam więcej czasu na bloga :) 
Razem z rodzinką zaczęliśmy już przygotowania do świąt. Zaczynam dekorowanie pokoju co bardzo mnie cieszy. Bardzo lubię ten świąteczny klimat. I wtedy chłody mniej straszne :)

Przez ten rok dużo się zmieniło w moim życiu. Nawet nie przypuszczałam, że będę miała 151 obserwatorów. Że w ogóle ktoś będzie chciał mnie czytać. Jest mi bardzo miło, że jesteście ze mną. Motywujecie mnie do tego by nie odpuszczać. Każdy wasz komentarz czy obserwacja to dla mnie wielka radość :)

Dziękuję, że jesteście :-*

kurtka: New Yorker / bluza, czapka, chusta: Cropp / spodnie: H&M / buty: CCC

30 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy i wytrwałości! Życzę Ci jeszcze większych sukcesów ;)
    Pięknie wyglądasz :) Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ;) Powodzenia w dalszym blogowaniu! No i gratuluję wytrwałości :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O to wszystkiego najlepszego dla bloga!! Fajne buty

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również powoli zaczynam przygotowania do świąt.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ootd xx obserwuje bloga :)

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog kilka dni temu również obchodził swój roczek :D
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to życzę jeszcze więcej lat i dużo sukcesów. :) Ładne zdjęcia i stylizacja. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki :* Świetna stylizacja życzę dalszych sukcesow
    obserwuję
    nicole-nikolaa.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadniesz ? Wróciłam po dość długiej przerwie i zaczynam od nowa . Miłoo by było gdybyś wpadła i może zostawiła u mnie coś po sobie ? Ja już , ponieważ twój blog wydaje mi się bardzo ciekawy i zostanę tu na dłużej :)
    Dziękuję i pozdrawiam .
    Suue
    http://my-ewerything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;) chyba muszę wziąć z ciebie przykład, bo ja ostatnio zapomniałam o blogu...na szczęście teraz będę miała trochę więcej czasu, więc zapraszam http://stylcarly.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roku bloga, to mega święto! :) Także ostatnio zorganizowałam się i mam czas na bloga :)

    Pozdrawiam :)
    www.julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*