Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 12 grudnia 2014

Relacja z zawodów karate kyokushin

Hej :)
W sobotę pojechałam do Golubia Dobrzynia na zawody karate kyokushin organizowane przez płocki klub karate.
Od ponad roku nie byłam na żadnych zawodach. Wszystko wina poprzedniego trenera. Nie czułam się przygotowana by jeździć na zawody w starym klubie. Teraz jest zupełnie inaczej, bo wiem że trener daje z siebie wszystko. I ja też.
Jak przyjechaliśmy musiałam się odhaczyć na liście zawodniczej. Potem poszliśmy z naszą grupą do szatni się przebrać w kimona. 
Jak już byliśmy gotowi sempai Przemek kazał nam się porozciągać. Ćwiczyliśmy swoje układy.
W końcu nastąpiło uroczyste otwarcie zawodów. A po nim eliminacje w kata. 
Stresowałam się bardzo. Po takiej przerwie nie było łatwo, ale dałam radę. W eliminacjach robiłam Taikyoku sono ni. Po moich eliminacjach dopingowałam naszych. Wszyscy przeszliśmy do tury finałowej. Ja zajęłam 5 miejsce. Robiłam Taikyoku sono san. Nie zawsze się wygrywa. Ogólnie jestem zadowolona. Wiadomo fajnie byłoby stanąć na podium. Innym razem. Teraz muszę tylko jeszcze więcej ćwiczyć. 
Dumna jestem z naszych, bo przywieźliśmy złoto z walk, srebro i brąz w kata. Nieźle jak na początkujący klub.

Uroczyste otwarcie zawodów

 Taikyoku sono ni

Taikyoku sono san

A wy jakie macie pasje?

Fajnego weekendu :)

50 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, że trenujesz karate! 5. miejsce to bardzo dobry wynik, a będą na pewno jeszcze lepsze :)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już piąty rok :) Pewnie, że dobry :)

      Usuń
  2. kiedyś chciałam chodzić na karate .. ale po 3 zajęciach stwierdziłam, że to nie dla mnie ..
    Podziwiam tych co to trenują bo jest naprawdę trudne :)
    Aktualnie trenuję koszykówkę i jestem bardzo zadowolona :**

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez karate nie wyobrażam sobie życia. To jest cały mój świat :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa pasja, moja to przede wszystkim MODA.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na świąteczną sesję.
    Jeśli Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak, do komentarza pod moim postem dopisz "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 5 miejsca! Na pewno kiedyś staniesz na podium ;)
    Podziwiam Cię za to, że trenujesz taki sport :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to zawsze stałam na podium poza tymi jednymi zawodami. Dziwnie było. Ale wiem też, że przez zaniedbania poprzedniego trenera mam niedopracowane kata. Trzeba teraz po prostu więcej z siebie dawać :)

      Usuń
  5. Piękna pasja! Ja w grudniu szczególnie zaczęłam rozwijać się w fotografii czyli w tym co ja kocham najbardziej :) Nigdy nie byłam na takich zawodach, to musi być świetna sprawa :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zawodach jest świetnie. Super atmosfera :)

      Usuń
  6. kiedyś trenowałam karate :)
    Może wpadiesz i poklikasz w linki choies ? Proszę ♥
    Zapraszam : http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie trenowałam karate, ale pamiętam że kiedyś chciałam!
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie na blogu.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam już od trzeciego roku życia, ale byłam za mała :)

      Usuń
  8. Moją pasją są filmy i blogowanie. Mój kolega kiedyś trenował karate.

    Blog z recenzjami filmów - klik!
    Blog lifestylowy - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to gratuluje w takim razie ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją pasją jest kamera , filmy ,aktorstwo i oczywiście blog;)
    Gratuluję miejsca !;)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ogarniam tych nazw , ale gratuluję !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja trenowałam taniec oraz piłkę nożną ,ale musiałam zrezygnować:(
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sprawa z takimi zawodami :)
    ja preferuję pływanie!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam zobaczyć takie zawody na żywo! *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pasja :D. Trzymam kciuki ,zebyś niedługo stanęła na podium! I gratuluję <3
    Ja uwielbiam rysować ,malować itd. trochę mniej sportowo hah :))
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W sumie to był pierwszy raz kiedy nie stanęłam na podium.

      Usuń
  16. ja bym strasznie chciała trenować karate :(
    gratuluję i życzę powodzenia! :) śliczny nagłówek :)
    przypominam, iż zmieniłam adres bloga z soooooooooswagkocie.blogspot
    na http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na post, świetne zdjęcia. Ja uwielbiam tańczyć ale teraz mam coraz mniej czasu na to. Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna pasj:) moją pasją jest blogowanie i fotografia :)

    xoxo Martyna

    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :) Ja kiedyś trenowałam taniec towarzyski ale zrezygnowałam.
    Pozdrawiam
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! ja tańczę <3
    pozdrawiam ;** http://stylcarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam odwagi ćwiczyć karate.. Myślę, że jest to bardzo ciekawy sport, jeśli można to nazwać sportem, nie znam się.. Jeśli to kochasz, to tylko się cieszyć. Trzymam kciuki żeby dobrze Ci szło..

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he tak :) Karate to sport :) Dzięki :)

      Usuń
  22. Śliczne zdjęcia, moją pasją jest siatkówka i taniec ♥

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*