Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 28 grudnia 2014

❄ Świątecznie ❄

Hej :)
Święta niestety już za nami. A było tak fajnie. Czas spędzony z rodziną. Uwielbiam tą sielankę. Takie spokojne dni spędzane z najbliższymi.
Minione święta były jednymi z fajniejszych.


Wigilię spędzaliśmy u nas. Goście, pyszne jedzenie i oczywiście prezenty :)
Pierwszy dzień świąt rodzinny. Spędzony u prababci.
Drugi dzień świąt zapowiadał się leniwie. A było całkiem odwrotnie. Mieliśmy gości. Później my poszliśmy w gości.

W świętach uwielbiam właśnie tą atmosferę. Czas spędzany z rodziną i najbliższymi. Najważniejsze jest dla mnie to, że mogłam tak długo pobyć z tatą. Cieszę się bardzo, bo choć dziś pojechał do pracy. To przyjedzie na Sylwestra i zostanie na półtora tygodnia urlopu. Fajnie, że my mamy tak długo wolne :)


Pytaliście czy będę dodawała zdjęcia rzeczy, które dostałam. Miałam ich nie dodawać, ale na waszą prośbę stwierdziłam. Czemu nie? :)
Dostałam prawie wszystko co chciałam + rzeczy o których nie mówiłam. Ale gdzieś mi się tam marzyły :) Jestem bardzo zadowolona z prezentów. Nie przypuszczałam, że dostanę aż tak dużo. 

 ❄Płyta Ariany Grande My Everything ❄Rękawiczki ❄Płyta DVD One Direction This is us ❄Płyta One Direction Four ❄Gra na Xbox Forza Horizon ❄Bluza Batman ❄Pamiętnik Bądź swoją siłą ❄Książka Opowieści z Narni ❄Książka Harry Potter i insygnia śmierci ❄Plecak ☃Słuchawki Philips ❄Torebka ❄Rękawice do walk ❄Słodki t-shirt ❄Skarbonka babeczka ❄Szkiełko Hally Berry Closer ❄Słodkości ❄Tarcza treningowa

Mam też dla was mix z instagrama :)

  ❄Ciasteczka maślane z czekoladą ❄Ozdabiamy pierniki ❄Świąteczny stroik
❄Oglądamy Dary Anioła Miasto Kości ❄Aniołek ❄Mikołaj znów poszalał ❄Wigilia
❄Prezenty ❄Nowy aparat Mimi. Już się nie mogę doczekać na nowe sesje na bloga :) ❄Wreszcie spadł śnieg
❄W drodze na rodzinny wypadzik ❄Annie, całkiem spoko ❄Moja ulubiona z Pizza Hut ❄Nowa Arizona

Zapraszam do obserwowania mojego instagrama KLIK

A wam jak minęły święta?
Co znaleźliście pod choinką?

30 komentarzy:

  1. U mnie właśnie to co dostałam :) Śliczne zdjęcia :D
    http://julajulia.blogspot.com/2014/12/swiateczne-prezenty-i-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam ramkę, obudowy i torebkę :D
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa z Ciebie dziewczyna i super prowadzisz bloga ;-) Obserwuję i liczę na to samo, a przy okazji zapraszam na najnowszy post ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezenty:)
    ładne pierniczki :**

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne prezenty dostałaś ;) Płyta Ariany najlepsza ♥
    Mi święta minęły bardzo przyjemnie w rodzinnej atmosferze :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miło spędziłaś święta :)

      Usuń
  6. Mi święta minęły dość przyjemnie, w gronie rodziny. :) Ładne zdjęcie i wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prezenty :) Święta zleciały bardzo szybko. Ładne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty dostałaś :) Śliczne zdjęcia
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prezenty dostałaś! :) Świetne zdjęcia. To dobrze, że święta udało Ci się tak wspaniale spędzić. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci także niesamowitego Sylwestra!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pościk.
    Jeśli chcesz to może obserwacja za obserwacja ?
    niezawodna-niezawodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole pisze. Bez spamu. Obserwacji za obserwację mówię NIE

      Usuń
  12. Ale super zdjęcia !! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    + życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :)
    Ja już obserwuje mam nadzieję, że ty też :))
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już piszesz, że obserwujesz to zrób to naprawdę. Łatwo sprawdzić jak jest naprawdę :P

      Usuń
  14. ja dostałam e-book, a święta minęły mi bardzo szybko! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swieta swieta, a jutro nowy rok wiec..
    niech Twoje postanowienia marzenia i plany sie spelnia a nowy rok owocuje w jak najlepsze i najszczesliwsze wydarzenia, niech Twoje zycie zmienia sie na lepsze. Duzo milosci i ciepelka, wspanialej atmosfery. Otaczaj się dobrymi ludzmi, nie falszywimi, tylko takimi, ktorzy zawsze pomogą i zawsze będą ze względu na Twoją osobowość!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia :) Tobie również życzę wszystkiego najlepszego :-*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*