Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 6 grudnia 2014

Świąteczny tag

  Hej :)
Grudzień, grudzień, grudzień!!! Za zimą za bardzo nie przepadam, ale to jest jeden z tych miesięcy, który uwielbiam. Ten nastrój świąteczny, wszędzie dekoracje i świąteczne piosenki. Jak się nie cieszyć? Do tego wizja wolnych dni :)
Dlatego przychodzę do was ze świątecznym tagiem. Liczę, że się wam spodoba :)


Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Na początku grudnia.

Odliczasz dni do Świąt?
Tak.

 Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak.

 W jaki sposób pomagasz w świątecznych przygotowaniach?
Pomagam mamie sprzątać. Razem robimy pierniczki i inne ciasteczka na święta. Ozdabiamy dom.

 Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Pisanie listu do Mikołaja. Razem z siostrą i tatą ubieramy choinkę. Robimy pierniczki. Wspólnie ozdabiamy dom.

Bez czego nie wyobrażasz sobie świątecznego wystroju domu?
No oczywiście bez choinki.

Jakie akcenty świąteczne znajdują się w twoim domu i kto go dekoruje?
 Choinki, gwiazdki, aniołki. Dom dekorujemy wszyscy razem.


Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Nie.

Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
Jak co roku choinka będzie ubrana w kolory złota i czerwieni z dodatkiem różnych kolorów.

 Jak wygląda twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Zawsze jest ozdobiony.W zeszłym roku przeważał fiolet i srebro. W tym roku zdecydowanie czerwień :)

Pierwsze skojarzenie ze świętami?
Spotkanie z całą rodziną.

 Czy kupujesz rodzinie prezenty?
Oczywiście, że tak. Uwielbiam obdarowywać bliskich prezentami.

Ulubiony świąteczny kolor?
Złoty.

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Jabłko z cynamonem.


Ulubiona świąteczna potrawa?
Ryba po grecku.

Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Kevin sam w domu.

Ulubiona świąteczna piosenka?
 Mariah Carey: All I Want For Christmas Is You
  
Ulubiony zimowy napój?
Kakao z bitą śmietaną. Herbata Lipton Green tee z mandarynką i pomarańczą :)

 Święta spędzasz w domu czy po za nim?
W domu. 

W jakim gronie spędzasz Wigilię?
Z najbliższą rodziną.

Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Normalnie jak u każdego. Spędzam czas z bliskimi. Wygłupiamy się. Oglądamy różne świąteczne filmy. Objadamy różnymi pysznościami. Przychodzą do nas goście.


Jak wygląda twój dzień i twojej rodziny 24 grudnia?
Od rana do wigilijnej kolacji jest totalne szaleństwo. Mama z babcią przygotowują jedzenie. Z tatą idziemy wtedy na spacer z psem. Pomagamy w ostatnich porządkach. Rodzice stają na głowie jak podrzucić prezenty pod choinkę tak, żeby siostra myślała, że to Mikołaj. Około 17:00 zbiera się cała rodzina. Czytam Pismo Święte, dzielimy się opłatkiem, składamy życzenia i zasiadamy do stołu. Po kolacji wszyscy odpakowujemy prezenty.

Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Ryby po grecku i sałatki z tuńczyka.

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
Oczywiście, że odświętnie.

Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Czas spędzany z rodziną i odpakowywanie prezentów.

Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Najśmieszniejsze było jak mój pies Flicka dostała nowe leże. Wariowała jak szalona na jego widok. Wszyscy mieliśmy mega głupawkę.


Jakieś świąteczne życzenia?
Chciałabym, żeby kolejny rok był równie fajny, albo i fajniejszy od tego :)

 Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
 Byłby to mój tata. Ciężko pracuje z dala od rodziny i na pewno byłoby mu miło, że doceniam jego poświęcenie.

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
W Wigilię.

Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
To co napisałam w liście do Mikołaja.

Gdzie spędzasz przerwę świąteczną?
W domu.

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Wygłupiać się z rodzinką. Oglądać filmy. Grać w różne gry. 


Mam nadzieję, że Mikołaj was dziś hojnie obdarował :)
Ja uciekam, bo zaraz jedziemy na zawody. Trzymajcie za mnie kciuki :)

36 komentarzy:

  1. Świetny tag. Bardzo podobają mi się pytania i mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko jeśli zrobię ten tag również u siebie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie będę miała nic przeciwko :) Wręcz przeciwnie im więcej tych tych tagów tym lepiej :)

      Usuń
  2. świetny, interesujący blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :))

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tagi , a zwlaszcza te swiateczne ! xx

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag, u mnie świąteczne tradycje wyglądają podobnie :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag i jeśli się nie obrazisz (i o ile moje pudełeczko joybox jeszcze nie przyjdzie) to w następnej notce napiszę ten tag :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja nie cierpię Kevina - oni to puszczają co roku , to się robi nudne ....

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie wyobrażam sobie świąt bez Kevina :)

      Usuń
  7. Słodki piesek :)

    Co powiesz na wzajemną obserwacje? Daj znać u mnie. :)
    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)
    Nowy filmik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag i odpowiedzi ;) Też lubię rybę po grecku :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tag :) Ładne zdjęcia :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię czytać teraz posty z tym tagiem, gdy można już coraz to bardziej poczuć ten niepowtarzalny, świąteczny klimat :)

    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post ;))

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę doczekać się świat!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post i ładne zdjęcia !! :)

    http://wi-fi-princesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba też zrobię ten tag :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*