Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Tygodniowy Blogmas II

Hej :)
Kolejny tydzień minął mi nie wiadomo kiedy.

W poniedziałek mieliśmy na treningu podsumowanie zawodów. Trener jest z nas zadowolony. Jak na nowy klub poszło nam całkiem nieźle. Z kata mieliśmy srebro i brąz. Z walk złoto. W połowie lutego będę załatwiała zgodę od lekarza sportowego i też spróbuję w walkach.

Wtorek luźniejszy. Pojechałyśmy z mamą na sesję zdjęciową, bo pogoda była nawet ok. 
Na dodatkowym angielskim fajnie było.

W środę z całą klasą jechaliśmy do Torunia na wycieczkę do Młyna Wiedzy, a później na Mentora na łyżwy :) Było super.

Najgorszy jest czwartek, bo mamy najwięcej lekcji :( Ale ogólnie później już było spoko. Zaprowadziłam siostrę na balet. Posłuchałam muzyki.

Niestety w piątek się rozchorowałam. Nie lubię :( Cały dzień przesiedziałam w domu. Oglądałam filmiki na yt. Czytałam książkę. Uczyłam się przysięgi Dojo, bo w czwartek mam egzamin z karate. Zła byłam, bo nie mogłam iść na trening. I moje plany legły w gruzach, bo miała przyjechać do mnie na noc przyjaciółka.

W sobotę cały dzień w piżamie. Leniuchowanie i dochodzenie do siebie.
Czytałam książkę. Wreszcie mam czas nie tylko na lektury. Mogłam się zabrać za drugą część Darów Anioła :)
Z mamą grałyśmy w Diablo III Reaper of souls. Moja ulubiona gra w ostatnim czasie.
Trochę na blogu posiedziałam.
No i oczywiście popołudnie z filmem. Gorąca herbatka i kolejna część Harrego Pottera :)

Niedziela też była leniwa :)
Rano oglądałyśmy kolejną część Harrego Pottera. Później spacer z Flicką.
No i wreszcie zabrałyśmy się z mamą za pieczenie pierniczków. Mniam :)

 ❄Nowe butki ❄Wycieczka ❄Młyn wiedzy
❄Pierwsze podejście ❄Łyżwy ❄Wieczór z książką
❄Chora ❄Gramy w Diablo III ❄Harry Potter Więzień Azkabanu
❄Nastrojowo ❄Altanka ❄Spacer
❄Moja Flicka ❄Pieczemy pierniczki ❄Gotowe

A wam jak minął drugi tydzień grudnia?
Wyczekujecie świąt? Bo ja bardzo :)
Zapraszam na mój INSTAGRAM 

46 komentarzy:

  1. Wow twój pomysł bardzo mi się spodobał. Jesteś bardzo pomysłowa.

    Pozdrawiam :*
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam pierniczki :D
    też mam tą świeczkę ! :D

    zapraszam na ROZDANIE

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać Harrego :)
    Mogę poprosić o pierniczki :)

    Wesołych świąt - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że miło spędziłaś tydzień. :)
    Masz ciekawe zainteresowania. :D

    rozowykwiatlotosu.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wysokiego wyniku w zawodach :)

    Www.mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! ♡
    kochacznaczyblogowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zdjęcia. :D I ogólnie ciekawy blog. ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi minął całkiem okej :))

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecasz Miasto Kości? Bo się niedługo będę za to zabierać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę się w końcu zabrać za robienie pierników ;) Harry Potter <3 Przydało by się zrobić jakiś maraton znowu ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Harrego Pottera <3
    Ja też robiłam pierniczki! Zazdroszczę wycieczki do Torunia.
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie fajny pomysł na Tygodniowy Blogmas, haha :D Widzę, że mimo choroby i tak dobrze spędziłaś ten tydzień :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście trzymało mnie tylko dwa dni.

      Usuń
  13. lubię Harrego, bardziej film niż książkę ;)

    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. widze że fajnie spędziłaś weekend :) mimo choroby :* bardzo fajny pomysł z tym blogmas'em!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy tydzień! Też mam święczkę z Bolsius ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny mix zdjęć ;)
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyników z zawodów i oby tak dalej :)
    Ja też muszę w końcu wziąść się za robienie pierników.

    http://lacassiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju chciałabym pójść na łyżwy, ale niestety u mnie jest za ciepło :c
    Dziękuję za komentarz do mojego posta <3
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My byliśmy na zamkniętym lodowisku czynnym przez cały sezon.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*