Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Tygodniowy Blogmas III

Hej :)
Odliczamy kolejne dni do świąt. Już coraz bliżej te wyczekiwane dni :) Nie mogę się ich doczekać.
Mamy poniedziałek, więc przychodzę do was z kolejnym postem opisującym moje dni przed zbliżającymi się świętami.

------------------------------------------

Poniedziałek nawet nie był taki zły. Chociaż pozmieniały mi się plany. Okazało się, że mam śpiewać w chórkach na przedstawieniu szkolnym. Więc próby, próby i środowe plany wyjazdu na Jarmark Bożonarodzeniowy do Torunia legły w gruzach.
Byłam też na zakupach po prezenty dla moich przyjaciół Mai i Daniela. 

 ❄❄❄

Wtorek jak zawsze taki bardziej luźny. Po dodatkowym angielskim zabrałam się za robienie bombki na technikę :) W weekend chciałabym też zrobić własnoręcznie ozdoby do pokoju.

❄❄❄

Na środę miałam zupełnie inne plany. Ale jak zawsze jak sobie coś zaplanujesz to nie wychodzi. Chciałyśmy jechać z mamą do Torunia na Jarmark Bożonarodzeniowy. Ale w szkole się poprzesuwało. Szóste klasy miały egzamin próbny. I zamiast po jedenastej skończyć lekcje to dopiero szłam do szkoły. Aż na dwie lekcje. Porażka. Później mieliśmy jeszcze próby do występu.
Po południu trening i ostatnie przygotowania do egzaminu.
W pokoju przybyło mi kilka dodatków świątecznych. Na tablicy korkowej małe zmiany. Dokupiłam też jeszcze dwie powłoczki dekoracyjne na jaśki :)

❄❄❄

Czwartek bardzo ciężki. Dużo się działo. Najpierw najwięcej lekcji, później występy na szkolnych Jasełkach. Do domu tylko wpadłam na obiad, przebrałam się, wzięłam torbę z kimonem i jechaliśmy do Włocławka. Zrobiłyśmy z mamą jeszcze takie mini zakupy. Na 17:00 miałam egzamin z karate. Półtorej godziny prawdziwego wycisku. No, ale wiadomo im wyższe kyu tym cięższy egzamin. Cieszę się bardzo, że zdałam :) Teraz tylko czekać na japoński certyfikat :) Jestem dumna z mojej małej siostrzyczki. Zdała swój pierwszy egzamin :)
Po wszystkim pojechaliśmy do Maca coś zjeść, bo strasznie głodni wszyscy byliśmy. Śmiesznie było, bo byliśmy naszą ekipą he he i głupawka nas momentami brała.
Do domu też od razu nie wróciliśmy, bo pojechałyśmy jeszcze do naszych przyjaciół.

❄❄❄

W piątek mieliśmy w szkole wigilie klasową. Bawiliśmy się dobrze. Słuchaliśmy kolęd, graliśmy w gry, rozmawialiśmy o różnych rzeczach. Po wszystkim poszliśmy na matematykę. W ogóle żaden nauczyciel nic nam nie zadał. Super. Chociaż mamy dużo czasu dla rodziny i przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. Po szkole napisałam post na bloga. Chwilę odpoczęłam i pojechałam z mamą na miasto, a potem odebrać moją młodszą siostrę ze szkoły.
Po południu miałyśmy trening karate. Ostatni przed świętami. Z jednej strony fajnie, bo wreszcie mamy wolne od szkoły. A z drugiej będzie mi brakowało treningów przez te dni. 

❄❄❄

Sobota minęła mi pracowicie. Tak, tak. Zamiast się wylegiwać ogarniałyśmy z siostrą nasz pokój. 
Tańce Roksany.
Popołudnie spędziłyśmy u prababci. Chciałyśmy jej trochę pomóc przed świętami. A mama z babcią pojechały na zakupy. Przywiozły mi zapas moich ulubionych świeczek.
Pograłyśmy z siostrą w xboxa. A wieczorem skończyłyśmy maraton z Harrym Potterem :)

❄❄❄

Niedziela była bardzo leniwa. Taka jaką lubię. Bez pośpiechu, wszystko na spokojnie. Poczytałam książkę. Pobawiłam się z siostrą. Jeszcze jakieś ozdoby dołożyłam w pokoju. Piekłyśmy z mamą i siostrą drugą turę pierniczków. Zrobiłyśmy też maślane ciasteczka w wersji świątecznej. Grałyśmy w xboxa. Pooglądałyśmy świąteczne filmy. I tak dzień zleciał :)

                        ❄Moja choinka ❄Flicka ❄Bombka ❄Świąteczna tablica ❄Małe zakupy ❄Egzamin z karate ❄Obżarstwo po egzaminie ❄Gorąca biała czekolada. Pyszności :) ❄Zapas świeczek ❄Osi ❄Pierniczki podejście nr. 2 :) ❄Gwiazdki. Chciałam białe, ale już nie było. ❄Świąteczny parapet ❄Na półce z książkami dużo się nie zmieniło. ❄Świąteczne, maślane ciasteczka ❄Keep Calm and Be Happy

Jak wam mijają ostatnie przygotowania do świąt?           

44 komentarze:

  1. SUper blogmas nigdy nie slyszałam o tym ;)
    Poklikasz w linki w tym poscie?
    Mój blog!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym ''blogmas''
    Nominowałam Ciebie do Liebster Blog Award
    http://diybysylwia.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam,
    Sylwia
    Mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety w sobotę również sprzątałam, zajęło mi to cały dzień ;c Uwielbiam pieczenie świątecznych pierniczków!

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sprzątałam w piątek :) Te ciasteczka wyglądają pysznie :D

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moje przygotowania już się powoli kończą, tylko jeszcze z mamą zajmujemy się przygotowaniem potraw :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post ♥
    wesołych świąt
    mogłabyś kliknąć u mnie w poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i super wygląd bloga ♥ Wesołych Świąt

    olablogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne inspiracje! :D

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są inspiracje. Gdybyś przeczytała post to być o tym wiedziała.

      Usuń
  9. Super wyglad bloga! ♥
    lady-marysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny Blogmas! O okladka z Osi <3
    Wesołych Świąt!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę czujesz Święta ! :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie przygotowany post! Bardzo ładne zdjęcia.
    Dzięki Tobie jeszcze bardziej poczułam atmosferę tych świąt :)

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Po więcej informacji zapraszam na mojego bloga http://stylcarly.blogspot.com/
    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również w piątek miałam wigilię klasową ;)
    Pysznie wyglądają te pierniczki i ciasteczka! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zdania egzaminu! Masz takiego uroczego pieska, aww ♥ Wesołych świąt!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne inspiracje ;'P

    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są inspiracje. Gdybyś przeczytała post to byś o tym wiedziała.

      Usuń
  17. Niedziele spędziłam podobnie ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie czuję świąt ;( ,ale świetny blogmas ! :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie co do świąt to tak na spokojnie wszystko xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm..leniwa niedziela :D
    Wesołych Świąt !
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna notka :) lubie takie wpisy :**

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*