Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 9 grudnia 2014

Tygodniowy Blogmas I

Hej :)
Jak wam mija początek grudnia? 
U mnie pracowicie. Sporo sprawdzianów, więc dużo nauki.

 Za mną już generalne porządki w pokoju. Częściowo jest już udekorowany. Ale zawsze coś jeszcze wypatrzę i coś nowego dokładam :)

❄ Ostatnie zakupy

❄ Udekorowany pokój :)
W tygodniu pojechałyśmy z mamą na przedświąteczne zakupy. Zrobiłyśmy też większe zakupy do domu. Kupiłyśmy już większą część prezentów. Został mi tylko prezent dla mamy. Wiadomo z nią go nie będę kupować.

❄ Zapas na zimę uzupełniony :)

❄ Empik love :)


Byłam też na rodzinnej imprezie. Moja prababcia miała imieniny. Spędziłyśmy miło czas na herbatce i pysznym cieście.

W piątek mieliśmy mikołajkowy trening z rodzicami. Ale był ubaw he he :) Fajnie było. Rodzice mieli niezły wycisk :) Mama dała radę. Wytrzymała dwa treningi u mojej siostry i u mnie.


Przed zawodami nabawiłam się małej kontuzji dłoni. Nie mogłam tak intensywnie trenować. A w sobotę były zawody. O tym będzie oddzielny post. Napiszę wam tylko, że zajęłam 5 miejsce. Jestem zadowolona z tego wyniku, bo konkurencja była duża. No i nie mogłam tak ciężko trenować przez rękę. Już się nie mogę doczekać kolejnych :)

❄ Rozgrzewamy się

❄ Eliminacyjne kata "Taikyoku sono ni"

❄ Finałowe kata "Taikyoku sono san"

❄ Wracając do domu pojechaliśmy jeszcze na obiad i małe zakupy

W sobotę były też Mikołajki :) Dostałam dokładnie to o czym marzyłam. Książkę "Zniszcz ten dziennik". U nas zawsze w Wigilię jest dużo prezentów. A Mikołajki są takie bardziej symboliczne.


 Niedziela to już był luz i odpoczynek. Oglądaliśmy filmy. Ubierałyśmy choinkę. Taki fajny bezstresowy dzień :)

❄ Tradycyjnie z tatą ubierałyśmy choinkę


Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Chcę do świąt robić właśnie taki tygodniowy niby vlogmas :)
A jutro wycieczka :)

26 komentarzy:

  1. U mnie tak samo dużo nauki ehh.. :c
    Fajne zdjęcia :)
    http://meeegiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy :) Też muszę niedługo udekorować jakoś swój pokój ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie choinkę ubiera się dzień przed wigilią ;P Fajny post, miło się czytało ;)

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zawsze ubieramy z tatą. A, że będzie dopiero w Wigilię to w tym roku ubieraliśmy wcześniej :)

      Usuń
  4. Ślicznie ozdobiony pokój
    Serdecznie pozdraw
    DDdiamond-blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi grudzień mija bardzo dobrze, naprawdę :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post ;) uwielbiam święta i nie długo sama zabiorę się za dekorowanie pokoju, a wcześniej za małe porządki
    pozdrawiam http://stylcarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham święta !
    mmm czekolada <33
    super blog, obserwuję :)
    Chciałam Cię poinformować ze zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Więcej informacji znajdziesz w tym poście>>> http://mysmilelile.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie udekorowałaś pokój. Zazdroszczę zapasu herbat, hihi.

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mam teraz chec na McDonalda haha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze na co zwróciłam uwagę: plakat z 'Miasta Kości' i książki 'Harry Potter' - kocham :)
    Czuć już w Twoim pokoju święta - super nastrój :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, zazdroszczę tej kolekcji Harrego Pottera ;c
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*