Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 30 grudnia 2014

Ulubieńcy grudnia :)

Hej :)
Grudzień minął nam nie wiadomo kiedy. Uwielbiam ten miesiąc. Jego atmosferę. Przygotowania do świąt. Czas spędzany z rodziną w magicznej atmosferze. Można uznać, że cały miesiąc jest moim ulubieńcem :)
Niektórzy ulubieńcy są tymi samymi, których miałam w zeszłym roku. Zwłaszcza filmy :) No uwielbiam po prostu wracać do nich w ten zimowy czas. Wybaczcie, że nie są to jakieś nowości :D

Perfumy Katty Perry

Zniszcz ten dziennik

Książka Dary Anioła Miasto popiołów

Film Dary Anioła Miasto Kości

Filmy Harry Potter

Świeczki

Gra Diablo III

Piosenki

Własnoręcznie zrobione pierniczki


Popcorn

Czekolada oreo

Ulubione śniadania. Kakao i rogal.

A jakich wy macie ulubieńców grudnia?

24 komentarze:

  1. Zniszcz ten dziennik jest super
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam , mam :D ale to pojawi sie u mnie w poscie :*

    Ja tez kocham rogaliki :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i klimatyczne zdjęcia! Bardzo fajne książki ;)

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten dziennik i Harrego Pottera!
    Lubię twój blog. Jest bardzo fajny.
    Pisz tak dalej.

    inranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie twój Blog.

    inranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam ten miesiąc! :) A do moich ulubieńców także zaliczam Zniszcz Ten Dziennik ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że grudzień trwa tak krótko bo uwielbiam tą świąteczną atmosferę, te świąteczne przygotowania.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy! :) Ja również uwielbiam Zniszcz ten dziennik, a świeczki zimą to u mnie podstawa! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana :D <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy, pyszne śniadanie ! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2015 ♥
    http://blog017.blogspot.com/2014/12/goodbye-2014-hello-2015.html
    Zapraszam na podsumowanie roku 2014 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na zdjęcia, super ulubieńcy ;)
    obs za obs ?
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*