Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 25 stycznia 2015

Całkiem fajny tydzień :)

Hej :)
Jak wam minął weekend, bo mi świetnie. W ogóle cały tydzień był bardzo pozytywny. W szkole spoko. Udało mi się zrobić to co planowałam. I jestem bardzo zadowolona.
Za to w domu mieliśmy małą awarię, bo rura nam pękła. Na szczęście już naprawione. I obyło się bez dużych zniszczeń.
Spędziłam czas z przyjaciółmi. Było naprawdę świetnie :)
Weekend był świetny. Spędzony z rodzinką. Bardzo pozytywny.
W sobotę byłam z siostrą na zajęciach tanecznych. Później pojechaliśmy nad jezioro zrobić trochę zdjęć na bloga. 
Pojechaliśmy też do Włocławka ma mały wypad. Roksana chciała iść na Dzwoneczka do kina. Rodzice poszli sobie na zakupy, a ja zabrałam siostrę do kina. Fajnie spędziłyśmy razem czas. 
Byliśmy też na obiedzie w Pizza Hut.
Wieczór spędziliśmy grając w gry na xbox
W niedzielę humory nam dopisywały, bo spadł śnieg. Wreszcie. Poszliśmy na spacer z psem. Ale radochę mieliśmy. Super było. Fajnie się złożyło, bo mogłam zrobić sobie kilka zdjęć na bloga z moją psiną.
Po południu tata pojechał do pracy. A my pojechałyśmy z mamą na spotkanie z ciocią Asią. Wybraliśmy się na kolację do Przystani. A później jeszcze do cioci. Wygłupiałyśmy się z wujkiem. Mama to płakała ze śmiechu z tekstów Roksany.


22 komentarze:

  1. najlepiej jest spędzać czas z bliskimi! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że tydzień Tobie świetnie minął :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też cieszę się strasznie że spadł śnieg! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog:)
    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie spędziłaś tydzień. Ja niestety chora byłam a też chciałam spędzić czas z przyjaciółmi i iść do kina.
    Śliczne zdjęcia.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście fajnie spędziłaś ten tydzień.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No Zarabiście spędzony czas z przyjaciółką hehhe Oliwka:*
    Zapraszam na mojego bloga:
    MyPassionbyMagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po mixie widać, że było wesoło :) Ładne zdjęcia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie śnieg już stopniał :(

    Martyna xx ♡
    Mój Blog- kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie weekend też minął dobrze i już czekam na następny. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*