Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 18 stycznia 2015

Ciężki tydzień + OOTD

Hej :)
Wreszcie za mną ten ciężki tydzień. Dużo nauki. Praca z angielskiego. Z polskiego na konkurs. Duży sprawdzian z historii. Do tego jedna poprawka. Trzeba było się przyłożyć. Mam nadzieję, że wszystko poszło po mojej myśli.
Mama miała urodziny, więc imprezowo też było. Mała niespodzianka była. Mimi zachwycona :) Super, że się udało.
W sobotę byłam na urodzinach koleżanki. Świetna impreza była. Bawiliśmy się genialnie. Jak zawsze za krótko. 
Dziś wyciągnęłam rodziców na małą sesję zdjęciową. Na dworze mgła. Nad jeziorem świetne efekty to dało. 
 
kurtka, spodnie: new yorker / sweter: tally weijl / buty: ccc / słuchawki: philips

54 komentarze:

  1. Cieszę się, że niespodzianka się udała i że mama była zadowolona. :)
    Masz rację, zdjęcia przez te efekty wyszły świetnie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam pełno prac z angielskiego, piękne zdjęcia :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny outfit :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Post udany! :) Bardzo mi się podoba! :D
    CHCIAŁABYM ZEBRAĆ 300 OBSERWATORÓW! BARDZO PROSZĘ O POMOC, OCZYWIŚCIE SIĘ ODWDZIĘCZĘ! <3 TYLKO ZOSTAWCIE LINK DO SWOJEGO BLOGA U MNIE W KOMENTARZU! :)

    ZAPRASZAM: MÓJ!

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Post udany! :) Bardzo mi się podoba! :D
    CHCIAŁABYM ZEBRAĆ 300 OBSERWATORÓW! BARDZO PROSZĘ O POMOC, OCZYWIŚCIE SIĘ ODWDZIĘCZĘ! <3 TYLKO ZOSTAWCIE LINK DO SWOJEGO BLOGA U MNIE W KOMENTARZU! :)

    ZAPRASZAM: MÓJ!

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, w tle piękne jezioro <3
    Ciężki tydzień już za Tobą, ja już mam ferie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trzy tygodnie i wreszcie będę cieszyć się wolnym :)

      Usuń
  8. przepiękne zdjęcia <3
    dla mnie też był to ciężki tydzień, ale ten będzie chyba jeszcze gorszy...

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak nie był taki najgorszy :-*

      Usuń
  9. Super zdjęcia. Zapraszam do siebie http://agi-aggi.blogspot.com/ Przyjmuję obserwację za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój tydzień też był ciężki, ale na szczęście w weekend odpoczęłam :)
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz u siebie widoki! ;)
    Mam nadzieje, że odpoczęłaś przez weekend.

    styloovnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podobają mi się zdjęcia, super efekt!
    ja też miałam ciężki tydzień, teraz mam ferie na szczęście :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz. Ja dopiero za trzy tygodnie :(

      Usuń
  13. znalazłaś piękne miejsce do robienia zdjęć :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeniń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, żę nigdy nie jest za puźno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam ciężko w szkole. I nadal mam jeszcze :(
    Cudowne zdjęcia i ootd.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe dwa tygodnie przed feriami były ciężkie :/
    Zapraszam!
    http://xcarli3x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, buty booskie :D
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia ♥
    http://itshouldbewell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja co piątek mam wrażenie że to był ciężki tydzień :)) piękne zdjęcia :)

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że zapracowany miałaś te pare dni, skoro nawet poprawkę miałas :)
    Wrocilam na bloga moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciężki tydzień. Ale efekty końcowe bardzo zadowalające :)

      Usuń
  21. fajny post!:)
    obserwujemy? zaobserwuj a zewanżuję się w 100%!
    http://bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ! :)
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sesja , śliczny outfit <3

    Obs/obs? Daj znać u mnie :
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne słuchawki :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz !
    Jutro jadę na zimowisko, czekają mnie wspaniałe dni :)
    obserwuje :)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda, że jakoś tej obserwacji nie widać :P

      Usuń
  27. masz naprawdę ładne zdjęcia, podobają mi się twoje buty heh :)
    zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, nie będę ukrywać, że zależy mi na tym
    pozdrawiam :))
    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*