Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 1 stycznia 2015

Najlepsze wspomnienia z 2014 roku :)

Hej :)
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)


W takich dniach jeszcze częściej wracam wspomnieniami do minionych chwil. Lubię sobie powspominać. A w poprzednim roku wydarzyło się naprawdę dużo fajnych rzeczy. Postanowiłam zrobić małe podsumowanie 2014 roku. 
  • Ferie i czas spędzony z przyjaciółmi.
  • Rodzinny obiad walentynkowy.
  • Imieninowy wypad do Torunia i super prezent. Mój wymarzony telefon.
  • W marcu zdany egzamin karate.
  • Wypad do Płocka z przyjaciółką.
  • Święta Wielkanocne spędzone z rodziną. 
  • Majowy wyjazd w góry. Podziwiałam je pierwszy raz. Piękne Karkonosze. Zamek Czocha. Huta szkła kryształowego Jula. Przepiękna Praga. Szrenica. Wrocław w drodze powrotnej.
  • Koncert Kamila Bednarka.
  • Przyjaźń z Danielem.
  • Koncert Sylwii Grzeszczak.
  • W czerwcu zdany egzamin karate.
  • Koniec roku szkolnego i wakacje.
  • Lipiec spędzony z kuzynką.
  • Wyjazd nad morze do Łeby.
  • Wypady na rowerze do prababci.
  • Koncert zespołu Enej.
  • Koncert Ewy Farny.
  • Nocka u cioci Magdy.
  • Festiwal Lipa.
  • Wypad na kręgle z przyjaciółmi. 
  • Pierwszy wypad na sushi. Pokochałam od pierwszego kęsa.
  • Zmiana klubu karate.
  • Babski wypad z mamą i siostrą.
  • Wypad z klasą na pizzę.
  • Stypendium za osiągnięcia sportowe.
  • Impreza Halloween.
  • Moje urodziny i wypad na sushi.
  • Impreza urodzinowa z przyjaciółmi.
  • Mikołajkowy trening karate z rodzicami.
  • Pierwsze zawody karate po ponad rocznej przerwie. Fajnie było znów się sprawdzić.
  • Wycieczka z klasą. Toruń. Młyn wiedzy. Łyżwy. 
  • W grudniu zdany egzamin karate.
  • Przygotowania do świąt. Dekorowanie pokoju. Ubieranie choinki z tatą. Kupowanie prezentów. Pieczenie ciasteczek. Dekorowanie pierniczków.
  • Cudowne święta Bożego Narodzenia. Rodzinne w świetnej atmosferze. No i oczywiście wymarzone prezenty.
  • Po świętach babski wypad z mamą. 
  • Ostatnie dni starego roku spędzone rodzinnie, bo tata był w domu.

Miało być małe podsumowanie, ale trochę się tego nazbierało. Rok 2014 był dla mnie naprawdę szczęśliwy. Wiadomo, że były momenty o których wolałabym zapomnieć. Ale ja nie lubię się zadręczać złymi rzeczami. Zdecydowanie wolę pozytywne myślenie. A parę postanowień na Nowy Rok też mam. Ale o tym w kolejnym poście :)

A wam jak minął 2014?
Jesteście z niego zadowoleni czy wręcz przeciwnie?

Ps. Post bez zdjęć. Tym razem najważniejsza była dla mnie treść :)

34 komentarze:

  1. Widzę, że Twój rok był naprawdę udany! Mi rok 2014 również minął świetnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To masz bardzo fajne wspomnienia z tego roku ;) Dla mnie też był on całkiem udany, chociaż nie było łatwo xD Tak czy inaczej wolę go zbyt często nie wspominać, mam nadzieję, że 2015 będzie lepszy :D Udanego nowego roku :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widocznie miałaś bardzo ciekawy rok :) Ja również nie narzekam na swój, jestem z niego zadowolona
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo wspomnień :) Gratuluję osiągnięć sportowych.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem zbytnio zadowolona z roku 2014, ale mam nadzieję 2015 będzie o wiele lepszy.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. intensywnie spędzony rok i to jak najbardziej na plus z tego co widzę :)
    bardzo spodobał mi się Twój blog, przeczytałam kilka Twoich wpisów i oczarowało mnie kilka treści :))
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu wspaniałych wspomnień! Dla mnie ten rok również był bardzo udany ;) Oby kolejny był równie dobry :)
    Wszystkiego dobrego ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. 2014 był intensywnym rokiem, egzaminy gimnazjalne, nowe liceum, narodziny braciszka, ale jak najbardziej wszystko mi się udało i będę go wspominać z uśmiechem.Ile koncertów moim marzeniem jest pójść na występ:Birdy Eda Sheerana i Adel!
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluę osiągnięć sportowych !!! :) Widac miałaś bardzo ciekawy rok :)
    Zaprasam : http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo się u ciebie działo ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A 2014 nie był taki zły ... ( były gorsze ;____; )

    http://Fidanzataa.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie :) Akurat muszę przyznać, że 2014 był dla mnie takim hm... neutralnym rokiem. To chyba najbardziej trafne określenie. Natomiast mam nadzieję, że obecny rok przyniesie wreszcie cudowne i niezapomniane przeżycia, chwile, które sprawią, że 2015 rok utkwi na długo jako jeden z najlepszych w moim sercu. Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. no to co powodzenia w zrealizowaniu tych wszystkich postanowień:*

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!
    Pisane pasją (mój blog)- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny rok miałaś :) Miejmy nadzieję, ze ten będzie jeszcze lepszy :)
    Mi rok 2014 minął tak przeciętnie :) spotkało mnie dużo cudownych chwil, wspomnień, ale były też te przykre :(
    Zapraszam do nas :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*