Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 3 stycznia 2015

Postanowienia na Nowy Rok 2015 :)

Hej :)

Dziś przychodzę do was z postanowieniami na Nowy Rok.

Poprzedni rok był naprawdę świetny. Działo się dużo naprawdę świetnych rzeczy. Były też takie, które wolałabym, żeby się nie wydarzyły. Albo bardzo mocno chciałabym to zmienić.

Mam trochę postanowień na 2015. Postaram się je zrealizować.
 
Chciałabym zmienić moje lenistwo.
Ostatnio bardzo się rozleniwiłam. Mam zamiar to zmienić. Bo uprzykrza mi to codzienne życie.
 
Chciałabym lepiej się uczyć.
W zeszłym roku sporo się zmieniło. Z nauką nie było już tak łatwo. Nowe przedmioty. Niektóre sprawiały mi problem. Nie było jakoś najtragiczniej, ale chciałabym się poprawić. Więcej czasu poświęcić na naukę. Zamiast na jakieś głupoty.
 
Nie okłamywać mamy. 
W zeszłym roku się nie popisałam. Zamiast się uczyć okłamywałam mamę. Miałam z tego powodu bardzo duże problemy. Prawie straciłam bloga. No miałam przechlapane.  To się nigdy więcej nie powtórzy.
  
Chciałabym ćwiczy regularnie z Mel B
Ogólnie dużo ćwiczę. Mam naprawdę dużo treningów. Ale chciałabym popracować jeszcze nad brzuchem, żeby go wzmocnić na walki.
 
Chcę żeby  mama była zadowolona ze mnie każdego dnia.  
W poprzednim roku zawiodłam mamę nie raz. Bardzo chciałabym to naprawić. Wiem, że mama zawsze jest ze mnie dumna. Ale chciałabym każdego dnia wywoływać na jej twarzy uśmiech :)
 
Chciałabym dużo czytać.
W poprzednim roku sporo czytałam, ale nie tyle ile bym chciała. Na pewno duży wpływ miało na to moje lenistwo. Chciałabym poświęcać książkom więcej mojego wolnego czasu.
 
Chciałabym poświęcać więcej czasu mojej młodszej siostrze. 
W ostatnim czasie nie byłam zbyt dobrą siostrą. Mam zamiar więcej czasu poświęcić Roxi. Być lepszą siostrą, bo bardzo ją kocham.
 
Więcej uwagi poświęcać mojej psince Flice.
 Dużo częściej wychodzić na spacery, bawić się i wygłupiać. 
 
To by było na tyle. Kolejne pewnie dojdą z czasem.
 
A wy jakie macie postanowienia na Nowy Rok?

28 komentarzy:

  1. Mam podobne postanowienia :)
    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żadnych postanowień nie mam ale życzę powodzenia w realizacji :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja to samo- nauka to podstawa na pewno muszę się przyłożyć!

    Zapraszam do mnie:)
    alexa-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci wytrwałości w postanowieniach! Miło, że nie myślisz tylko o sobie i chcesz się zmienić dla innych - w tym przypadku dla mamy. :) I świetnie piszesz, tak ciepło. :) Powodzenia! Ja nie mam większych postanowień, chcę ogólnie zmienić swoje nastawienie do życia i się samorealizować. Jak na razie całkiem nieźle mi idzie. :D
    Ano, i oczywiście zapraszam do siebie: http://my--view--of--the--world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tez chcę się lepie uczyć :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na blogu napisałam o moich postanowieniach, więc zapraszam do mnie:) i też chciałabym zacząć duuuużo czzytać :D no i oczywiście życzę ci wytrwałości w postanowieniach!

    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super postanowienia podobne do moich :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym z moich postanowień także jest być lepszą siostrą :) wszystkiego dobrego w nowym roku i powodzenia w osiągnięciu postanowień! :)

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zamierzam więcej czytać ;)
    Powodzenia w realizacji postanowień :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe postanowienia, naprawdę! Niektóre są także moimi postanowieniami :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Klikniesz w link z najnowszego posta u mnie? :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne postanowienia:) wytrwałości w nich!


    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*