Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Poświąteczny Haul

Hej :)
Dziś przychodzę do was z małym haulem :) 
Kilka dni po świętach wybrałyśmy się z mamą na poświąteczne wyprzedaże.
Najbardziej zależało mi na białej koszuli. Takiej eleganckiej na imprezy i do szkoły. Niestety bardzo ciężko było znaleźć tą idealną. Kupiłam za to w Sinsay bardzo fajną bluzeczkę biało-czarną, czarną koszulę i świetny żakiet.
W Cropp znalazłam genialną, miśkowatą bluzę. Jest bardzo ciepła. Po prostu ją uwielbiam.
Szukałam też białego swetra. Przymierzyłam chyba z dziesięć najróżniejszych. Już zwątpiłam, że znajdę ten wymarzony. Aż w końcu już na sam koniec zakupów w Tally Weijl znalazłam ten idealny. I do tego śmieszną czapę :)

Sinsay

Cropp

Tally Weijl

A wy kupiłyście coś na poświątecznych wyprzedażach?

34 komentarze:

  1. Zakupy jak najbardziej udane :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuszki , ja nie miałam kiedy wybrać się do sklepów , ale na pewno wszystko nadrobie za klika dni ;)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka slodka czapusia xx Ja kupilam kilka ciuszków :)

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta koszula <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy upolowałaś :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne rzeczy z sinsay i tally wejil !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek piękny :) ja jescze nie byłam na zakupach ;p

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania! Bardzo podoba mi się ten biały sweter ;)
    Ja już dawno nie byłam na zakupach xd
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten biały sweterek :) sama mam podobny i go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza bluzeczka jest śliczna, tak samo jak i biały sweterek ;*
    ja też kupiłam dużo rzeczy na poświątecznych wyprzedażach, ceny są teraz świetne :))
    masz gust, pozdrawiam!
    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny haul, ja też ostatnio na takim byłam! :) Bardzo mi się podoba ten biały sweter :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No nieźle, takie wielkie zakupy.
    Ja to po gwiazdce będę zbierać kolejne pół roku zanim pójdę sobie coś kupić!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ubrania zbieram sobie oddzielnie i raz na jakiś czas robię właśnie taki większy zakupowy wypad.

      Usuń
  13. Świetny haul! Bardzo ładne rzeczy udało Ci się znaleźć :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*