Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 23 stycznia 2015

Tag: Your Type Of Music

Hej :)
Dawno nie było u mnie tagu. Stwierdziłam, że podzielę się z wami moimi muzycznymi upodobaniami. Uprzedzam, że są skrajnie różne he he :)

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho''?
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho.

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Słucham różnej muzyki. Ale najczęściej rock, pop, r'n'b, rap, hardcore

3. Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie.

4. Ulubiona piosenkarka?
Ariana Grande, Shakira, Iggy Azalea, Rihanna, Miley Cyrus, Demi Lovato

5. Ulubiony piosenkarz?
Kamil Bednarek, Lil' Wayne

6. Ulubiony zespół?
Enej, One Direction, AFI, Within Temptation, Evanescence, Bon Jovi, Metallica, Queen, System of a down.

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?
Zależy od nastroju.

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
W sumie to wszystkich moich ulubionych wykonawców :)

9. Jaki masz dzwonek telefonu?
Jakiś standardowy. Nie mam ustawionej muzyki.

10. Jakiej muzyki nie znosisz?
Disco Polo

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz?
Justin Bieber

12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Uwielbiam śpiewać. Ale czy umiem to już inna historia :)

13. Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu?
RMF FM

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?
Eska TV, MTV, Viva

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem?
Lubię muzykę Miley Cyrus, ale jej zachowanie strasznie mnie drażni.

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałaś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?
Nie mam takiej

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? Rodzice? 
Mój gust muzyczny bardziej jest zbliżony do rodziców. Wspólnie dużo słuchamy rocka. Z przyjaciółmi raczej nie słuchamy takiej samej muzyki. Może kilku wykonawców.

18. Ulubiona piosenka? Piosenki?

AFI - 17 Crimes 

Within Temptation - Frozen 

Metallica - The Unforgiven

Evanescence - Going Under

System Of A Down - Lonely Day

Queen - The Show Must Go On

Bon Jovi - It's My Life 

Enej - Coppernicana

Ariana Grande - Almost Is Never Enough ft. Nathan Sykes

Heart by Heart- Demi Lovato- The Mortal Instruments

Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora

One Direction - Live while we're young

Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna 

Miley Cyrus - Fly On The Wall 


Mam nadzieję, że tag wam się spodobał?
A wy jakiej muzyki słuchacie? Jakie macie ulubione piosenki? Wykonawców?

26 komentarzy:

  1. Oo widzę że mamy podobne gusty muzyczne. Fajne odpowiedzi.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uwielbiam Arianę Grandę, jestem bardzo ładna oraz mega utalentowana :)
    http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardziej muzyczny tag o Tobie ;) Słucham głównie już popu ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Żadnej z tych piosenek nie słuchałem. Ja uwielbiam Lady Gagę, Miley i to co po prostu mi się spodoba.
    Na moim blogu nowy Outfit! Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    Zapraszam i pozdrawiam. ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy całkiem podobny gust muzyczny ;) Moją ulubioną piosenkarką również jest Ariana Grande :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię S.O.A.D :) Również nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki, zwykle jak na blogu robię playlistę to prawie każda piosenka jest z innego gatunku (no może hip-hop i disco się jeszcze nie pojawiło xD) ale ludzie i tak piszą, że to nie w ich stylu muzyka xD A zespołów lubię na prawdę bardzo dużo... Ciężko wybrać ulubiony ale między innymi są to Closterkeller, Indios Bravos, My Chemical Romance, Acid Drinkers, happysad, Hunter, Kabanos, Mindless Self Indulgence, Nirvana i Kult xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest otwartość na różną muzykę :)

      Usuń
  7. Ja też nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słucham różnych typów muzyki, ale chyba najbardziej lubię reggae :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć masz bardzo ładny blog. Co powiesz o wzajemnej obserwacji? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi w kom. że teraz moja kolej. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawde wspanaialego bloga! Wszystko mi sie tu podoba: Twoj styl pisania, zdjecia, desing. Jest tu po prostu cudnie! Bede zagladac czesciej! :)

    Za poklikanie w linki i skomentowanie tego postu odwdzieczam sie obserwacja na stale i 5 komentarzami.
    http://fashion-is-on.blogspot.com/2015/01/chioes.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak można słuchać popu i rocka równocześnie XDD 1D i Metalica, jak to w ogóle wygląda XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag <3 Mnie też drażni zachowanie Miley ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*