Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 8 stycznia 2015

Wypad do Gdańska :)

Hej :)
Rodzice uwielbiają nas zaskakiwać. Tym razem wpadli na pomysł, żeby wybrać się na jeden dzień do Gdańska. Trochę pozwiedzać, odwiedzić moją ciocię. 
 Na tą wycieczkę wybraliśmy się w piątek zaraz po Nowym Roku. Zabraliśmy z nami też moją kuzynkę Wiktorię. Droga była strasznie długa.

Na początek poszliśmy na plaże. Mama robiła nam zdjęcia na molo i jak zbierałyśmy muszelki. Było ich bardzo dużo. Widziałam pana, który kąpał się w zimnej morskiej wodzie.  Na sam jego widok od razu zrobiło mi się zimno. Podziwiam takie osoby.


Gdy wszyscy zgłodnieli pojechaliśmy na starówkę.  Przechodziliśmy obok Mostu Miłości.


Poszliśmy poszukać miejsca gdzie można coś przekąsić. Po kilku minutach znaleźliśmy restaurację z włoskim jedzeniem.Nazywała się Napoli. Mieli pyszną pizzę.



Jak już zjedliśmy to poszliśmy się przejść po starówce. Byliśmy przy Neptunie. Kupiłam sobie kartki pamiątkowe i magnes. Poszliśmy w pobliże starych spichlerzy zbożowych. Na koniec weszliśmy do starego kościoła Mariackiego.


Po zwiedzaniu pojechaliśmy odwiedzić ciocię Anię. Byłam u niej pierwszy raz. Ma piękne mieszkanie z widokiem na morze. Poznałam narzeczonego cioci, który ma świetne poczucie humoru.
Porozmawialiśmy i porobiliśmy sobie zdjęcia. 

Wracając do domu wjechaliśmy do Ikea. Kupiłam sobie świeczki. Mały zapas zrobiłam, bo teraz nie wiem kiedy będziemy w Gdańsku. 
Na kolację wjechaliśmy do McDonald's.

To był naprawdę świetny, rodzinny dzień.                                                                                                             

27 komentarzy:

  1. Gdańsk to super miasto.. mieszkam w trójmieście, więc mam bardzo blisko :3
    ładne zdjęcia :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się, że to był naprawdę super dzień! Świetne zdjęcia :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ! Poczęstowałabym się tą pizzą z krewetkami ^^ Świetny blog! obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tam jest pięknie. Polecam pozwiedzanie w ogóle całego Trójmiasta :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Byłam kiedyś w Gdańsku.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia ! :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mm ale pizze :)i te niesamowite widoczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Bardzo dużo zdjęć, na pewno napracowałaś się przy tym poście :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być ciekawie. Śliczne zdjęcia! Bardzo mi się podobają. Ja kocham zwiedzać wiec taka wycieczka przydałaby mi się :D

     Mój blog -Klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że wypad udany :) Fajna fotorelacja! :)

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wycieczka! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Chciałabym mieszkać bliżej morza :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę pobytu w Gdańsku ;)


    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie z duzym czerwonym sercem, patrz co wstawiasz do internetu xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*